Gå til innhold

Jeg bruker ikke sminke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker absolutt ingenting. Aldri. Er det flere som meg?

Anonymkode: 5ad0b...c99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Anonymkode: b7569...fe2

Skrevet

Nope

Anonymkode: 943db...696

Skrevet

Joda, vi er fler! 

Anonymkode: 80f85...b8e

Skrevet

Jeg er 50. Med unntak av teaterstykke har jeg blitt sminket 2 ganger i mitt liv. Har aldri farget håret, men brukte regulering i ungdomen.

Anonymkode: d5edd...676

Skrevet

Jeg sminker meg heller ikke 

Jeg sliter med eksem og veldig sensitiv hud, blir tørr, rødflammet, hoven og klør, så jeg bruker tidvis kortison i ansiktet og i gode perioder bare fuktighetskrem tilpasset sart hud. 

Sminke har jeg aldri tålt, da blir huden verre 

Anonymkode: 57b74...c4a

Skrevet

Jeg sminker meg ikke. 

Anonymkode: ce0f4...251

Skrevet

Hver sitt valg.

Jeg bruker sminke hver dag, farger håret hver 4. uke (p.g.a. mye grått), har tatt botox 1 gang i sinnarynken (veldig fornøyd, og gjør det nok igjen), fikser bryna i salong, tatt laser på kar (på bena) + hårfjerning med laser på bena.

Jålete m.a.o.

Anonymkode: 6022d...c00

Skrevet

Jeg bruker heller aldri sminke. Har latt meg overtale til å bli sminket av entusiaster to ganger, men angret begge gangene ettersom jeg absolutt ikke følte meg vel med det.

Anonymkode: 858c5...488

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bruker heller aldri sminke. Har latt meg overtale til å bli sminket av entusiaster to ganger, men angret begge gangene ettersom jeg absolutt ikke følte meg vel med det.

Anonymkode: 858c5...488

Haha, samme her. Følte meg som en dragqueen. 

Jeg bruker ikke sminke. På fest bruker jeg mascara og øyebrynsfarge iblant. 

Skrevet
1 time siden, Mandala skrev:

Haha, samme her. Følte meg som en dragqueen. 

Jeg bruker ikke sminke. På fest bruker jeg mascara og øyebrynsfarge iblant. 

Det er sminke

Anonymkode: 3d361...08a

Skrevet

Jeg ser forferdelig ut uten sminke. Så liker å bruke det. Sliten tobarnsmor. 

Er 26. Ser ut som jeg er 38 😂😉😉😂😉😉

Skrevet

Jeg bruker kun sminke på date eller på fest/byn. Jeg ser ut som en grå mus som ingen legger merke til uten sminke,mens når jeg sminker meg så er faktisk menn intressert i meg :) Likevel gidder jeg ikke sminke bare for å gå på butikken eller på jobb.

Anonymkode: b7044...297

Skrevet

Joda, det er flere av dere. Skjønner ikke at det er noe å være stolt av, egentlig. 

Anonymkode: 6d99d...4d8

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Joda, det er flere av dere. Skjønner ikke at det er noe å være stolt av, egentlig. 

Anonymkode: 

Det er ingen som har skrevet at de er veldig stolte av det heller og om noen er det så må vel det være fint. Siden du tar det opp så kan jeg fortelle at jeg er ganske stolt av kroppen min og hvordan jeg ser ut. De fleste burde være mye mer stolte og våge å vise det.

Anonymkode: d5edd...676

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nja, jeg kan ikke si meg enig i den, gitt. Synes absolutt det er grunn til å være i alle fall godt fornøyd, om ikke stolt, av eget selvbilde og egen selvtillit når man ikke føler behov for å pynte på sannheten bare for å bevege seg utenfor døra.

Det hender en gang eller to pr år at jeg såvidt drar fram litt maskara til fest, ut over det anser jeg det som totalt unødvendig med sminke. På jobb, i det daglige, altså i hverdagen, så har jeg ryggrad god nok til å stille usminket og naturlig.

Anonymkode: ce0f4...251

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er sminke

Ja, det vet jeg selvsagt. Jeg snakket om hverdagen. I hverdagen bruker jeg ikke sminke. Deretter ville jeg fortelle at jeg også bruker lite sminke på festlige tilstelninger også, siden det da er enda mer vanlig å ha på en del sminke. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Stolt er vel neppe poenget her, er jo en smakssak hva hver enkelte gjør. For min del trenger jeg ikke bruke sminke da huden min er glatt, jeg har lange mørke øyenvipper og tykke velformede øyenbryn. Så i mitt tilfelle er jeg stolt av at jeg kan bruke sminke og fortsatt ha draget ja.

Anonymkode: 6ff86...337

Skrevet

Bruker sjeldent sminke, kun når jeg skal på fest, julaften og 17.mai. Har lange tykke, svarte øyevipper som buer seg oppover, er lysbrun i huden og har helt plettfri hud i ansiktet. Men jeg bruker renseprodukter i ansiktet for å opprettholde plettfri hud. Også er jeg vel heldig fra naturen sin side. Har vel hatt 6 kviser i hele mitt liv, aldri hatt hudormer. Jeg er 29 år. 

Mange tror øyevippene mine er falske, i hvertfall nå som det er så populært med vippe extension.

Anonymkode: 39d99...5f0

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bruker sjeldent sminke, kun når jeg skal på fest, julaften og 17.mai. Har lange tykke, svarte øyevipper som buer seg oppover, er lysbrun i huden og har helt plettfri hud i ansiktet. Men jeg bruker renseprodukter i ansiktet for å opprettholde plettfri hud. Også er jeg vel heldig fra naturen sin side. Har vel hatt 6 kviser i hele mitt liv, aldri hatt hudormer. Jeg er 29 år. 

Mange tror øyevippene mine er falske, i hvertfall nå som det er så populært med vippe extension.

Er det noe folk snakker om liksom? ØYEVIPPENE til folk? ;)

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ser forferdelig ut uten sminke. Så liker å bruke det. Sliten tobarnsmor. 

Er 26. Ser ut som jeg er 38 😂😉😉😂😉😉

Og jeg er 38 og blir stadig bedt om å vise leg på polet. Hvordan tror du 38 åringer ser ut liksom? 😂😂

Anonymkode: 91e36...c45

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det noe folk snakker om liksom? ØYEVIPPENE til folk? ;)

Jepp, det er visst det😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...