Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #1 Skrevet 12. april 2017 Vi er så utrolig heldige! Vi har fått en ferietur i gave til sommeren! Men jeg gleder meg ikke... Å det er kun fordi jeg er så nervøs for alt som skjer i verden. Hadde det vært opp til meg så hadde vi ikke dratt til utlandet i år. Jeg vet at frykten ikke er logisk. For det kan gå galt i de fleste situasjoner. Men frykt er ikke lett å styre. Jeg prøver så godt jeg kan, å tenker og vet at det ikke skal stoppe oss fra å reise. Men alt inni meg skriker nei, har ikke lyst. Men jeg vil ikke at barna mine skal være redde så jeg sier såklart ingenting. Ferien går til Nice. Flere som tenker som meg? Klarer dere overse det å glede dere/reise? Sånn, det var litt godt å få ut. Tør ikke si det til noen 😜 Anonymkode: a3a12...690
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #2 Skrevet 12. april 2017 Hvor skal dere da? Jeg hadde ikke reist til Tyrkia. Anonymkode: 052c4...b84
Stjernesludd1 Skrevet 12. april 2017 #3 Skrevet 12. april 2017 Ser nå du skrev Nice, beklager. Jeg tror det vil gå helt fint. Kos dere på ferie
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #4 Skrevet 12. april 2017 Multiresistente bakterier er skummelt, ja. Allerede i dag dreper de rundt 25-30.000 mennesker i året i Europa. Det er ille at land som Frankrike ikke setter inn skikkelige tiltak for å få ned antibiotika bruken. Det er tross alt det eneste vi vet ville hjulpet. Jeg forstår godt at du er redd for slik smitte. Anonymkode: f62cc...6c3
Vanilla&Cream Skrevet 12. april 2017 #5 Skrevet 12. april 2017 Det går nok helt fint! Om du er veldig bekymret så bare hold dere borte fra typiske turisteder og store folkemengder om du føler det hjelper. Skjønner alle som sier man ikke skal stoppe å leve men samtidig er det lov til å ta sine forholdsregler.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #6 Skrevet 12. april 2017 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Multiresistente bakterier er skummelt, ja. Allerede i dag dreper de rundt 25-30.000 mennesker i året i Europa. Det er ille at land som Frankrike ikke setter inn skikkelige tiltak for å få ned antibiotika bruken. Det er tross alt det eneste vi vet ville hjulpet. Jeg forstår godt at du er redd for slik smitte. Anonymkode: f62cc...6c3 Jeg er mer redd for radikale muslimer enn multiresistente bakterier. Anonymkode: 70a02...7ae
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #7 Skrevet 12. april 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er mer redd for radikale muslimer enn multiresistente bakterier. Anonymkode: 70a02...7ae Det er nok den andre anonyme fullt klar over, men hun satte ting i perspektiv for deg. Eller prøvde i alle fall.... Anonymkode: 9137c...997
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #8 Skrevet 12. april 2017 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Multiresistente bakterier er skummelt, ja. Allerede i dag dreper de rundt 25-30.000 mennesker i året i Europa. Det er ille at land som Frankrike ikke setter inn skikkelige tiltak for å få ned antibiotika bruken. Det er tross alt det eneste vi vet ville hjulpet. Jeg forstår godt at du er redd for slik smitte. Anonymkode: f62cc...6c3 Enig. Og husk at det er landbruksprodukter, i tillegg til mennesker, som er smittebærerne. Unngå rå egg, møre biffer og billig kylling- eller svinekjøtt. Anonymkode: affd3...e42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå