Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #1 Skrevet 12. april 2017 Sendte melding til en jeg går ut med for tiden.. men står han ikke har lest meldingen men vært aktiv etter jeg sendte meldingen til han på Facebook messenger :(! Vet han hadde mye å gjøre igår men blir så skuffet.. hadde du også blitt det? Anonymkode: a7a10...8a6
soleia Skrevet 12. april 2017 #2 Skrevet 12. april 2017 Du får sende sms då, sidan han ikkje har sett meldinga di.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #3 Skrevet 12. april 2017 Spørs jo hva som stod i den meldingen du sendte. Kan jo faktisk hende han ikke har vært aktiv, men hatt på wifi hjemme, eller kjørt forbi en plass han har wifi, da kan det se ut som han har vært aktiv. Jeg pleier faktisk selv å ikke svare på meldinger, men la de stå uleste til jeg har tid til å svare på dem, evt har tenkt på hva jeg skal svare, selv om jeg har vært inne og sjekket andre ting på fb. Han kan jo ha lest den, eller i hvert fall deler av den uten å åpne den, slik at du ikke ser at han har lest den. Anonymkode: d9f7c...534
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå