Anonym bruker Skrevet 11. april 2017 #1 Skrevet 11. april 2017 Hvilden sele vil dere anbefale til valp? Og voksen hund? Anonymkode: 4197d...58c
Superdolly Skrevet 12. april 2017 #2 Skrevet 12. april 2017 Jeg husker ikke hva den het, den vi hadde da hunden var valp. Jeg gikk i dyrebutikken og sa at jeg skulle ha en sele, ikke en trekksele men en gå-tur-i-skogen-sele. Jeg fikk god hjelp :).
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #3 Skrevet 12. april 2017 Avhenger av rase. "Min" rase må ha spesialsydd sele for at de skal sitte riktig og belaste rett. Mens andre trenger ikke det. Ta med valpen på dyrebutikk og få hjelp der Hurrta har mye bra, det samme har TrueLove. Anonymkode: acbb5...82c
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #4 Skrevet 13. april 2017 Til valp anbefaler jeg denne typen. https://www.hundepoter.no/products/sele-comfort-mini-rosa?gclid=CN36ndXsoNMCFReLsgodDV0MJw Jeg har langhåret hund så seler som går ned mellom frambeina funker ikke da den gnikker i pelsen og lager tover. Ellers til voksen hund synes jeg hurtta eller ruffwear (disse er gode på seler til små raser synes jeg) er gode seler. Jeg bruker sele med kun brystreim pga pelsen. Tidligere hadde jeg korthåret, da sverget jeg til seler som gikk ned mellom beina, trykket fordeles bedre da. Trekkseler er også ok, om hunden er en som liker å gå foran, den jeg har nå er litt vimset og går like gjerne bak meg som foran, da er problemet at selen bretter seg fremover og legger seg over hodet? Anonymkode: 05176...189
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #5 Skrevet 13. april 2017 Hurtta m innvevd refleks - Lifeguard. Bortimot uslitelig og god i bruk. Anonymkode: c8e27...4dc
Admin Skrevet 13. april 2017 #6 Skrevet 13. april 2017 Som valpesele brukte vi bare en billig sele som var stor nok. Nå har vi hurtta lifeguard på tisseturer, og ruffwear palisades pack selen til tursele, da uten kløven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå