Anonym bruker Skrevet 11. april 2017 #1 Skrevet 11. april 2017 Jeg har alltid likt å få en klapps på rompa når jeg har sex. I helgen tok det litt av. Møtte en mann jeg kjenner og som jeg har diskutert mye sex med. Jeg viste at han var fan av BDSM siden han har snakket åpent om det. Som sagt så møtte jeg han i helgen. Han ga meg regelrett ris på rompa og brukte belte på meg. Herre min som jeg tente på det. Måten han var på, uttrykket i ansiktet hans mens vi holdt på. Dette skulle jeg gjerne hatt mer av. Desverre sitter jeg her med blå rompeballer med sånne blodprikker på. Men fy fader så verdt det var det. Nå har jeg bare lyst til å teste enda flere grenser 🤦♀️ Anonymkode: 047f3...7ce
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #2 Skrevet 13. april 2017 😂😂 synes jeg ser det for meg, skikkelig appelsin-rompe. Du får spørre han om en runde til i høyet om det var så pirrende? 😉 Anonymkode: d6ee0...57f
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #3 Skrevet 13. april 2017 Kanskje la bloduttredelsene få tid til å blekne litt før neste runde? 😁 Anonymkode: ba4bc...7e0
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #4 Skrevet 13. april 2017 Æssa...... blir altid mørkeblå og lilla når min mann riser meg........ digg...... Anonymkode: a74f4...1e5
Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #5 Skrevet 14. april 2017 Blodutredelsene går over heldigvis 😂 Enig med deg, utrolig tennende. Jeg får ris med ulike pisker. Digg Anonymkode: e74b9...8f8
Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #6 Skrevet 14. april 2017 Vil helt klart ha mer av dette, men er litt usikker på om det er lurt å fortsette dette med han jeg møtte i helgen. Han er litt "dypt" inne i BDSM og har litt vanskelig for å forstå at jeg ikke ønsker helt det samme. Å bli riset og evt. bunde kan jeg være med på, men ikke mer enn det. Siden han ikke helt forstår meg når jeg sier at jeg ikke vil lengre enn det, så får han ikke l til å binde meg. Stoler ikke på at han tar nei for et nei. I følge han selv er han en "master" uten at je forstår hele betydningen av det. Helt fersk på dette. Anonymkode: 047f3...7ce
Mamma_til_2 Skrevet 14. april 2017 #7 Skrevet 14. april 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vil helt klart ha mer av dette, men er litt usikker på om det er lurt å fortsette dette med han jeg møtte i helgen. Han er litt "dypt" inne i BDSM og har litt vanskelig for å forstå at jeg ikke ønsker helt det samme. Å bli riset og evt. bunde kan jeg være med på, men ikke mer enn det. Siden han ikke helt forstår meg når jeg sier at jeg ikke vil lengre enn det, så får han ikke l til å binde meg. Stoler ikke på at han tar nei for et nei. I følge han selv er han en "master" uten at je forstår hele betydningen av det. Helt fersk på dette. Anonymkode: 047f3...7ce Du burde ikke begi deg ut i bdsm sammen med en du ikke stoler på og som ikke stopper når du sier stopp. Han høres ut som en egoist ikke en master er han dominant så skal han ja så pass kontroll at stopp er stopp.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #8 Skrevet 14. april 2017 Hmm. Å være "dypt" inne i bdsm betyr å ha den ytterste respekt på den submissives signaler og fullstendig tillit begge partner imellom. En god Master tenner på å dominere en som er submissiv, han er ikke sadist og vil plage "hvem som helst", kun som en avtalt lek med en som tenner på å være submissiv. Og i denne leken må det være full tillit mellom begge. Om du opplever at han "ikke forstår" at du ikke vil, da er han ikke en god master. En god dominant master er for oftest intelligent og alltid til å stole på. Den dominante jeg treffer, innstiller seg alltid på mine behov og strekker mine grenser på en tillitsvekkende måte, og reagerer lynkjapt om jeg får panikk eller det blir for mye. For å nyte å være submissiv må man kunne gi seg helt over, og da må det være tillit. Anonymkode: e74b9...8f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå