Anonym bruker Skrevet 11. april 2017 #1 Skrevet 11. april 2017 Vi har fått småmark i hus for første gang, har funnet levende mark hos både meg og fireåringen. Nå har vi tatt medisin, men fant levende mark i dag, et døgn etter første dose. Er det vanlig? Jeg har kokvasket sengetøy og håndkler, dusjet alle om morgenen, og vasket bad og dørhåndtak. Alle sover med truse. Dessverre saboterer fireåringen litt, hun tar av seg trusen, spiser på fingrene, osv. Er det noe mer jeg må huske på? Har dere blitt kvitt det ved behandling? Jeg er høygravid, og kjenner at dette passer dårlig 😟 Anonymkode: 7f5f0...628
Mamma_til_2 Skrevet 12. april 2017 #2 Skrevet 12. april 2017 Pust med magen dette går bra, levende mark kommer fra egg noe som kuren ikke tar derfor så må dere ny kur om 8? Dager ( les bruksanvisningen) Skift undertøy hver morning og kveld supergod håndhygiene og ta nytt håndkle etter hver vask ikke del håndkle. Klipp neglene på 4 åringen.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #3 Skrevet 12. april 2017 19 minutter siden, Mamma_til_2 skrev: Pust med magen dette går bra, levende mark kommer fra egg noe som kuren ikke tar derfor så må dere ny kur om 8? Dager ( les bruksanvisningen) Skift undertøy hver morning og kveld supergod håndhygiene og ta nytt håndkle etter hver vask ikke del håndkle. Klipp neglene på 4 åringen. Takk for tips! Ja, det går helt sikkert bra. Har bare veldig lyst å bli ferdig med dette før fødsel. 😟 Anonymkode: 7f5f0...628
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #4 Skrevet 12. april 2017 Bor det flere i huset må de også ta kur. Anonymkode: 6274a...6e9
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #5 Skrevet 12. april 2017 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi har fått småmark i hus for første gang, har funnet levende mark hos både meg og fireåringen. Nå har vi tatt medisin, men fant levende mark i dag, et døgn etter første dose. Er det vanlig? Jeg har kokvasket sengetøy og håndkler, dusjet alle om morgenen, og vasket bad og dørhåndtak. Alle sover med truse. Dessverre saboterer fireåringen litt, hun tar av seg trusen, spiser på fingrene, osv. Er det noe mer jeg må huske på? Har dere blitt kvitt det ved behandling? Jeg er høygravid, og kjenner at dette passer dårlig 😟 Anonymkode: 7f5f0...628 markene lever ca 4-5 dager etter kuren er tatt, og man skal ta engang til når det har gått en uke,sånn at alle dør Anonymkode: 5359e...31c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå