Gå til innhold

Kanskje dumt spm, men spør jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri hatt orgasme med en partner, men hatt det ved onani. Er det stor forskjell? 

Anonymkode: 24c64...896

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg onanerer blir det mer en mekanisk greie, selv om det er veldig godt. Med riktig mann så blir det en helt annen helhetsopplevelse, hudkontakt, blikkontakt, stemme, lyd, berøring, samhandling.

Hvorfor gjør du ikke mye av det samme sammen med en mann som du gjør når du onanerer? Jeg fikk et helt annet sexliv når jeg begynte å ta ansvar for orgasmene mine selv når jeg har sex med en mann.

Anonymkode: c5269...5c5

Skrevet

Jeg syns det er stor forskjell. Begge deler et godt, men med partner er det bedre. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Når jeg onanerer blir det mer en mekanisk greie, selv om det er veldig godt. Med riktig mann så blir det en helt annen helhetsopplevelse, hudkontakt, blikkontakt, stemme, lyd, berøring, samhandling.

Hvorfor gjør du ikke mye av det samme sammen med en mann som du gjør når du onanerer? Jeg fikk et helt annet sexliv når jeg begynte å ta ansvar for orgasmene mine selv når jeg har sex med en mann.

Anonymkode: c5269...5c5

Går nok i at det er så pass lenge (år) siden sex. Skal tenke bevist på det ved nye anledninger. 

Anonymkode: 24c64...896

Skrevet

Synes ofte det er best alene, kan kontrollere mer.

Anonymkode: c5418...43f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...