Gå til innhold

Barnefar skal ta barnet vårt med til oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

På påskeferie...Dette bekymrer meg veldig etter det som har kommet opp på nyhetene og at det er sannsynlig at det vil bli utført terrorhandlinger i det nermeste. De skal reise dit i morgen. 

Er det unødvendig av meg å sitte med hjertet i halsen her?

Anonymkode: de06c...779

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

På påskeferie...Dette bekymrer meg veldig etter det som har kommet opp på nyhetene og at det er sannsynlig at det vil bli utført terrorhandlinger i det nermeste. De skal reise dit i morgen. 

Ja.

Anonymkode: 845a1...1ec

Skrevet

Er du redd hver gang ungene beveger seg utenfor hjemmet generelt? Det er langt større sjanse for at de blir påkjørt av en helt vanlig bil enn at de tilfeldigvis blir rammet av terror.

Husk - de fleste ulykker skjer dessuten i hjemmet ;)

Anonymkode: 00193...8e5

Skrevet

En i familien bor ca 100 meter fra der bomba ble oppdaget. Det ene barnet mitt er i Oslo i dag. Det andre barnet skal på språkreise i sommer. Vi kan ikke slutte å gjøre ting pga frykt. 

Anonymkode: ff58a...f52

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

JA

Anonymkode: 14af2...e00

Skrevet

Slapp av det går nok helt fint.

La de dra og kose seg så koser du deg med det du skal gjøre.

Skrevet

Jeg bekymrer meg for en bf som skal til Gøteborg og København han einer seg ikke til å ta vare på de.

Bekymrer meg ikke for byene.

Bor forsåvidt ved Oslo også.

Anonymkode: 9ced0...1be

Skrevet

Jeg bor i Oslo med tre barn så jeg må ho være fryktelig uansvarlig.

Anonymkode: eb89e...f92

Skrevet

Jeg bor i Oslo med tre barn. Bekymrer jeg meg? Nei!

Vi må ikke la hysteriet vinne. Da vinner terroristene. Husk at alt du gjør med dine barn innebærer risiko. Du kan ikke isolere dem fra verden på livstid. 

Anonymkode: ecc29...d06

Skrevet

Ja, det er helt unødvendig å sitte med hjertet i halsen fordi de skal til Oslo. Faktisk tror jeg det sikkert er veldig greit at de tar seg en tur, for du blir nødt til å slippe litt opp på navlestrengen. Det er sikkert til det beste for både deg og barnet. 

Skrevet

nå synes jeg du er hysterisk, man kan ikke slutte og leve pga terroren ,akkurat det de er ute etter

Anonymkode: e24f5...8a6

Skrevet

Med din logikk så bør alle barnefamilier flytte fra Oslo? 

Skrevet

Jeg bor i Oslo, i en bydel utenfor sentrum. Skal på bytrur med barna i dag, jeg er ikke det minste bekymret for at det skal skje noe mens vi er der. 

Du bekymrer deg unødvendig, på tide å gi litt slipp. Tipper barnet ditt kommer til å ha en super påskeferie med pappan sin! 

Skrevet

Nå ruster storbypolitiet seg i hele Norge for et terrorangrep. 

Uansett, vi vet ikke når og hvor. 

Alternativet er å ikke gå ut mer, det er jo nitrist. 

Anonymkode: aae49...142

Skrevet

Dette er en hysterisk reaksjon, og en svært usunn innstilling. Du må være ekstremt nøye på å ikke overføre hysteriet ditt til barna/barnet. 

Anonymkode: 955b9...2c6

Skrevet

Tenker du ikke har noe å bekymre deg for. Ulykker kan skje hvor dom helst. Bor sentralt i Oslo selv, med barn. Synes selvsagt det er ekkelt og ubehagelig med terror og andre fæle ting, men tenker ikke at vi er noe mer utsatt her vi bor.

Anonymkode: 0b750...ee3

Skrevet
55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenker du ikke har noe å bekymre deg for. Ulykker kan skje hvor dom helst. Bor sentralt i Oslo selv, med barn. Synes selvsagt det er ekkelt og ubehagelig med terror og andre fæle ting, men tenker ikke at vi er noe mer utsatt her vi bor.

Anonymkode: 0b750...ee3

Jeg bor også i Oslo og er ikke veldig bekymret, men det er klart vi er mer utsatt for at noe skjer enn de som bor på bygda. Om noen vil angripe Norge så er Oslo det mest logiske målet, sånn er det bare.

Når det gjelder ulykker er det noe annet, klart ulykker kan skje hvor som helst men HI er bekymret for terror. Det skjønner jeg, selv om det er mer sannsynlig å dø i en bilulykke så er det for meg å foretrekke fremfor å bli drept med overlegg av noen gærninger, uansett om de er islamister eller høyreekstreme.

Når det er opphøyet terrorfare slik det er nå er det helt naturlig å være bekymret, men det positive er jo at vi vet at politiet og PST følger ekstra godt med nå, så om det skulle være noe så er det større sjanse for at det blir avverget enn om det hadde kommet plutselig.

Anonymkode: bc595...b40

Skrevet

Send med bananer. Eneste som hjelper.

Anonymkode: 21086...4ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...