Anonym bruker Skrevet 11. april 2017 #1 Skrevet 11. april 2017 Er det sant at halvparten fantaserer/drømmer om jentesex? Jeg er inne i en periode nå hvor jeg tenker på det og har lyst nesten hele tiden. Særlig ei på jobben jeg hadde hatt veldig lyst til å prøve med, men tør jo ikke å si eller gjøre noe. Ekstra pirrende fordi jeg tror det er litt ekstra god kontakt mellom oss. Hvordan går man liksom fram for å finne ut eller komme videre? Anonymkode: 7cc61...315
Anonym bruker Skrevet 11. april 2017 #2 Skrevet 11. april 2017 har hatt det masse og det er HELT FANTATISK. du bør finne det ut Anonymkode: c01f8...7a7
Anonym bruker Skrevet 11. april 2017 #3 Skrevet 11. april 2017 Hvor fant du ei å prøve med da? Er litt sjenert og forsiktig type og ikke sånn rett på sak jeg da. Hvordan komme videre fra en kopp kaffe f.eks? Anonymkode: 7cc61...315
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #4 Skrevet 12. april 2017 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvor fant du ei å prøve med da? Er litt sjenert og forsiktig type og ikke sånn rett på sak jeg da. Hvordan komme videre fra en kopp kaffe f.eks? Anonymkode: 7cc61...315 traff 3 av de gjennom venninne, og hun ene var jeg faktisk sammen med fra desember 2015, til August 2016, ble slutt pga hun fikk jobb i tromsø og det er langt fra meg på østlandet Anonymkode: c01f8...7a7
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #5 Skrevet 12. april 2017 Bare å prøve det! Har gjort det mange ganger, men alltid i fylla (eller nesten fylla). Ville ikke gjort det nå, men det var gøy når det skjedde Anonymkode: e8546...8ef
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #6 Skrevet 12. april 2017 For min del er det kun en jente jeg har/har hatt sex med. Det skjer kun i beruset tilstand. Jobbfester, fors, sommerfest, etter byturen osv. Det begynte bare med at vi kysset hverandre på fest alltid. Også ble det litt til og litt til. Og det ble toalettbesøk som tok litt tid for å si det sånn=) Har lyst å gjøre det edru, men jeg tør ikke spørre henne om det =) Anonymkode: e6e33...4e4
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #7 Skrevet 12. april 2017 Ååå....Får bare mer lyst nå, men vet ikke hvordan jeg skal spørre henne. Vi har god kontakt, hun fleiper litt om sekuselle ting til meg i blant og hun har blunket til meg en gang, men jeg tror ikke hun aner hva jeg tenker og jeg vet ikke hvordan jeg skal komme i en situasjon hvor det evt kan skje noe mer. Anonymkode: 7cc61...315
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå