Anonym bruker Skrevet 11. april 2017 #1 Skrevet 11. april 2017 Vi skal ha nytt kjøkken i en liten leilighet, der kjøkken blir på en vegg i en avlang stue. Det er hvitt og slitt det som er der nå. Jeg har så lyst på grått, gråmalt tre er så fint. Synes de har en veldig fin mørk grå farge, men lurer på om det blir for mørkt? Vil det ta mye lys? er det bedre å gå for en lysegrå farge? Anonymkode: 4bf46...d7b
Anonym bruker Skrevet 11. april 2017 #2 Skrevet 11. april 2017 Jeg synes det er bedre med mest mulig lys inn, spesielt i en liten leilighet. Mørk gråmalt hadde fått meg til å ikke leie, eller spørre om jeg kunne få malt i en lysere farge Som en kontrast i et større og lysere rom kan det være fint, men ikke velg mørke farger i en liten leilighet. Anonymkode: 6ea68...4a9
Anonym bruker Skrevet 11. april 2017 #3 Skrevet 11. april 2017 Takk for svar! Var det jeg også tenkte, men kjøkkenprodusenten var veldig ivrig på at mørkegrått var det nye store nå. Det var jo veldig fint da. Men lysegrått blir nok også fint Anonymkode: 4bf46...d7b
Anonym bruker Skrevet 11. april 2017 #4 Skrevet 11. april 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar! Var det jeg også tenkte, men kjøkkenprodusenten var veldig ivrig på at mørkegrått var det nye store nå. Det var jo veldig fint da. Men lysegrått blir nok også fint Anonymkode: 4bf46...d7b Jeg tror sunn fornuft (mest mulig lys til små rom) trumfer ethvert salgsargument Jeg ville gått for lysegrått Anonymkode: 6ea68...4a9
Anonym bruker Skrevet 11. april 2017 #5 Skrevet 11. april 2017 Så lyst som mulig, nesten hvitt, eller går det an med en mer mellomgrå..? Huff, sliter virkelig med å bestemme meg altså. I-landsproblem men dog 😆 Anonymkode: 4bf46...d7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå