Gå til innhold

Kjøkkenhjelp :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha nytt kjøkken i en liten leilighet, der kjøkken blir på en vegg i en avlang stue. Det er hvitt og slitt det som er der nå. 

Jeg har så lyst på grått, gråmalt tre er så fint. Synes de har en veldig fin mørk grå farge, men lurer på om det blir for mørkt? Vil det ta mye lys?

er det bedre å gå for en lysegrå farge? :)

Anonymkode: 4bf46...d7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er bedre med mest mulig lys inn, spesielt i en liten leilighet. Mørk gråmalt hadde fått meg til å ikke leie, eller spørre om jeg kunne få malt i en lysere farge ;)

Som en kontrast i et større og lysere rom kan det være fint, men ikke velg mørke farger i en liten leilighet.

Anonymkode: 6ea68...4a9

Skrevet

Takk for svar! Var det jeg også tenkte, men kjøkkenprodusenten var veldig ivrig på at mørkegrått var det nye store nå. Det var jo veldig fint da. Men lysegrått blir nok også fint :)

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar! Var det jeg også tenkte, men kjøkkenprodusenten var veldig ivrig på at mørkegrått var det nye store nå. Det var jo veldig fint da. Men lysegrått blir nok også fint :)

Jeg tror sunn fornuft (mest mulig lys til små rom) trumfer ethvert salgsargument ;)  Jeg ville gått for lysegrått :)

Anonymkode: 6ea68...4a9

Skrevet

Så lyst som mulig, nesten hvitt, eller  går det an med en mer mellomgrå..? 

Huff, sliter virkelig med å bestemme meg altså. 

I-landsproblem men dog 😆 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...