Gå til innhold

Dater en muslim..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dater en muslimsk mann og han er nydelig, respekterer meg på alle måter. Problemet er med sex, han vil vente fordi det føles bedre om vi gjør på den riktige måten men nå er vi begge ivrige og jeg vil gjerne ha sex. Men jeg stopper opp fordi jeg vet han har litt problemer med det pga religionen, han vil ikke vente til vi gifter oss men til han er 100% skilt fra eksen.. har jeg grunn til bekymringer? 

Anonymkode: 4bf94...09f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymkode: bce12...138

Skrevet

lol ja

Anonymkode: ac0c7...353

Skrevet

Hvordan da?

Skrevet

Hvorfor skulle det være negativt? Det at mannen vil vente er vel ikke symptomatisk for at han ikke tar forholdet seriøst?

Anonymkode: 40266...9f2

Skrevet

Hold deg unna for din egen del! Er du ikke attraktiv nok til å få en norsk mann? Folk flest vil se ned på deg om du har deg med disse muslimene. Uansett om man ikke sier noe, så tenker folk sitt. 

Anonymkode: a7c3c...013

Skrevet

Bare vent til han har deg i sin hule hånd, og du er forelsket. Da kommer hans sanne jeg frem. Husk at han er muslim og denne religionen har et helt forvrengt kvinnesyn. Finn deg heller en vestlig mann med vesentlige verdier. 

Anonymkode: a7c3c...013

Skrevet

Lytt til magefølelsen. Er magefølelsen bra, så kjør på!☺

Anonymkode: 31f43...ea8

Skrevet

Eksen min var norsk med forvrengt kvinnesyn og kvinnemishandler, kristen og "typisk norsk"..  vet og ser at denne mannen har respekt for kvinner... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...