Anonym bruker Skrevet 11. april 2017 #1 Skrevet 11. april 2017 Han er kastrert, to år og har nettopp begynt å gå ut, men han er den bøllen og slåss med de andre kattene rundt her😒Han er i tillegg minst av dem! Jeg skjønner ingenting og vil at han skal oppføre seg! Han kommer hjem med sår og jeg hadde håpet at han lærte da, men nei🤔Jeg kan jo ikke nekte han å gå ut heller, og nå er jeg litt fortvilet rett og slett.. Anonymkode: ff4cd...8e4
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #2 Skrevet 12. april 2017 Han blir vel ikke fulgt opp skikkelig hjemme da 😉 Anonymkode: 38654...dec
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #3 Skrevet 12. april 2017 Jeg har to kastrater, de forsvarer territoriumet sitt. Kanskje din katt har litt styr med det siden han ikke har gått ut før? Anonymkode: b0309...424
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #4 Skrevet 12. april 2017 Vi har to kastrerte hannkatter på 9 år. De forsvarer området sitt med alt de har. På denne årstiden er det ille,det blir noen besøk til dyrlege for sårstell og div. Lite du får gjort dessverre. Anonymkode: 62083...fdc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå