Gå til innhold

Barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ærlig talt, hva er det egentlig med disse menneskene der inne? Må inn å lese bare for underholdning. Har aldri før vært borti sånne mennesker som dette i virkeligheten. Skjønner de ikke at de driver ungene lengre og lengre vekk? Barnevernet sitter vel og gnir seg i hendene for disse "foreldrene" gjør det så lett for dem. Klikker meg ofte inn på profiler og veldig mange av dem ser svært slitne/ustelt ut, så kan jo tenkes at det er rus som er årsak hos mange av de. Men barn tatt helt uten grunnlag? Neppe! Kjenner heller ingen som har blitt fratatt ungene sine. Må jo skje med en helt spesiell type mennesker.

Anonymkode: 8e5f3...c6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den siden er bare trist. 

Jeg blir også oppriktig lei meg når folk sier de bruker den som underholdning. 

Bak hvert "underholdende" menneske der inne er det minst én trist barneskjebne. Hva som er underholdende med dette datter jeg ikke. 

Anonymkode: 38edd...ea2

Skrevet

Egentlig ikke underholdende, men jeg blir litt fascinert av de der inne. De er jo totalt blottet for selvinnsikt, nesten ingen jobber, de ser slitne og ustelte ut, samt har ett veldig dårlig skriftspråk. Litt sånn som bloggen til rannveig og pilotfrue. Ekstremt kleint, men man må bare..... 

Anonymkode: 65da8...33b

Skrevet

Tenker at det sitter en reddet barneskjebne bak hvert menneske der inne, hvis dette er normen for hvordan de oppfører seg på en offentlig gruppe på internett så lurer jeg på hvordan de er bak lukkede dører.

Anonymkode: 51394...8b6

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den siden er bare trist. 

Jeg blir også oppriktig lei meg når folk sier de bruker den som underholdning. 

Bak hvert "underholdende" menneske der inne er det minst én trist barneskjebne. Hva som er underholdende med dette datter jeg ikke. 

Det er vel som å glo på en trafikkulykke... Tragisk, men perverst pirrende likevel

Anonymkode: c38aa...7c3

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er vel som å glo på en trafikkulykke... Tragisk, men perverst pirrende likevel

Anonymkode: c38aa...7c3

Er vel mer riktig å si. 

Men når folk ler seg ihjel av folka der inne og sier det er ren underholdning så synes jeg det blir smakløst. 

Ja det er perverst fascinerende å se hvordan de er på denne siden, men jeg ler ikke av noe av det. Jeg blir bare utrolig lei meg på vegne av alle de stakkars barna. Hva har de måttet oppleve, hvilke traumer har de? 

Det er så trist. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...