Anonym bruker Skrevet 11. april 2017 #1 Skrevet 11. april 2017 Eller merkelig ? Dagen etter at et nært familiemedlem ble begravet (dvs 14-16 timer etter), så våknet jeg av at noen banket HARDT på stuebordet. Prøvde å gjenskape det, og stuebordet var det eneste som lagde samme lyd. Jeg sov i stuen. Noen uker etterpå så satt mannen med iPaden i stua midt på natten. Fikk ikke sove siden jeg lå på sykehus og han var urolig. Da hørte han klinkekuler rulle over stuebordet. Han sjekket, men det var ikke noe der. Dette er 3 mnd siden nå. Ikke hørt noe siden, men det var disse to rare hendelsene da. Men hvis man Google det kommer det alt mulig skummel dritt opp i søket så det gjør jeg ikke. Men det klarer jeg ikke å forklare rasjonelt. Jeg "kan ha drømt", men jeg hørte det. I drømmer så hører jeg ting, Men det blir på en annen måte. Dette var mer som å bli vekket av en tredjepart. Mannen var jo våken da det skjedde. Er mange som har opplevd akkurat det samme, som sier det er poltergeist osv. Nesten så jeg vurderer å få en katolsk prest hjem hit Anonymkode: 4e3d1...cb0
Anonym bruker Skrevet 11. april 2017 #2 Skrevet 11. april 2017 Jeg tror ikke på noe overnaturlig eller at det fins "mer mellom himmel og jord" (enn andre steder?). Men jeg mistet mannen min for noen år siden. Midt i sorgen kom jeg til å tenke på at jeg hadde mistet en nydelig ring jeg fikk av ham da vi giftet oss 17 år tidligere - mistet den ca to år før han døde. Jeg hadde virkelig lett over alt den gangen, endevendt hele huset, spesielt på badet der jeg trodde den hadde forsvunnet, men hadde gitt opp. Så nå satt jeg på badet og gråt og lengtet og tenkte altså plutselig på denne ringen. Så tørket jeg tårene og skulle komme meg til sengs, og dro pysjen min opp av en kurv jeg alltid har stående på badet. Og sammen med pysjen, RETT opp av kurven, kom ringen og landet rett foran føttene mine. Om natten drømte jeg om mannen min, han kom til meg og holdt rundt meg, og sa sa han: "Jeg er jo her selv om jeg er død". Anonymkode: a4289...cee
Anonym bruker Skrevet 11. april 2017 #3 Skrevet 11. april 2017 En totalt vindstille dag. Vi går i tog nedover for å følge min mormor til graven. I det vi stopper fremfor graven kommer det kun ett sterkt vindkast! Tilfeldig kanskje? Men mange kommenterte det. Magisk. Anonymkode: f90a9...c8c
februarprins2013 Skrevet 11. april 2017 #4 Skrevet 11. april 2017 det har jeg ,flere ganger på jobben, føler at noen styrker meg i nakken ,men ingen er der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå