Gå til innhold

Telenor lurte meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt satt på spissen. Burde nok vært mer våken selv! Sikkert min feil. Jeg har hatt abonnement i telia. Vært misfornøyd med abb. Siden jeg har blitt fakturert for 300-400 kr når abb. Er på 179 kr. Aner ikke hvor de ekstra kr kommer fra, men har brukt over de faste 1 GB. Dog ikke mye! 

Telenor ringte med lokketilbud. Ganske godt tilbud. Slo til og tenkte at jeg kan prøve Telenor på tlf siden Telia har dårlig internett her vi bor. Kjøpte tlf i 2014 og den er nedbetalt for 2 år siden ca - kan virkelig IKKE HUSKE at jeg har bestilt noe nytt abonnement med bindingstid hos dem i etterkant. Men tydeligvis? Har hatt mye annet i hodet. Bla.a at vi har ekstremt dårlig råd (derfor jeg snur på krona ift mobilabonnement) fordi mannen får to uker forsinket lønn. Og det har vært mange utgifter i forbindelse med sesongskifte. Nye sko, ny dress osv. 

Er også i fare for å havne på gata de neste par mnd siden huset vi leier skal selges. Jeg er ofte VELDIG syk og under utredning. Mulig det er noe alvorlig. Vi har nattevåk fortsatt med snart 1,5 - åringen. Unnskyldningene kommer som perler på en snor ;)  men det er i hvert fall forklaringer. 

Er det ingenting jeg kan gjøre nå? :( er det for sent når jeg har sagt ja til telenor? Kan jeg angre i løpet av 14 dager f.eks?

Fikk sms fra telia og at de fakturerer meg for 399kr for brudd på bindingstid. "TAKK FOR GODT SAMARBEID DE SISTE 10 ÅRENE" liksom.

Jaja.. redd og bitter og sur på meg selv. Noen som vet råd?

Anonymkode: a82c0...944

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo 14 dagers angrerett. Så ville brukt den. Hva med å gå for onecall eller noe? De hadde jeg da jeg hadde privattelefon, vil si de er veldig rimelige og dekningen er bra. 

Skrevet

Så lenge avtalen med telenor ble gjort på telefon har du 14 dagers angrerett ja, samme om avtalen blir gjort på nett.

Det er bare når du kjøper en vare/tjeneste over disk i butikk du ikke har angrerett. 

Bare ring telenor med en gang du. Men telenor har vel ikke akkurat lurt deg da, de kunne jo ikke vite at du hadde bindingstid der du var....

Anonymkode: 6f9b4...d37

Skrevet

Ja.. var egentlig en helt unødvendig tråd. Var bare litt deppa og stressa. 

Anonymkode: a82c0...944

Skrevet

Icenet er aller billigst👌🏻Gikk ned 700kr fra chess og til icenet

Anonymkode: 31713...b15

Skrevet

Du bør jo også sende en e-post til Telia og sjekke hvorfor du har bindingstid. Det er jo mulig at de kan ha gjort en feil også :-)

Anonymkode: f511b...830

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...