Anonym bruker Skrevet 11. april 2017 #1 Skrevet 11. april 2017 Vi er kommet i en periode der vi sliter utrolig mye med datteren vår på 5 år. Hun hører ikke på noe av det vi sier, er utrolig frekk & dagene er bare vanskelige... Har tenkt lenge på å melde oss på noe form for kurs for å kanskje få litt hjelp, noe må vi jo gjøre galt. Men etter så mye barnevern i media der folk mister barn for ingenting så blir man jo redd. Er det en bekymringsverdig sak hvis jeg ringer barnevernet & ber om et slik kurs? Anonymkode: fa955...2e6
Anonym bruker Skrevet 11. april 2017 #2 Skrevet 11. april 2017 Nei, på ingen måte. Snakk med helsestasjon Anonymkode: f7784...bf8
Anonym bruker Skrevet 11. april 2017 #3 Skrevet 11. april 2017 Du kan jo få slike kurs via helsestasjonen. Trenger ikke å involvere barnevernet. Anonymkode: 44e83...7d0
Anonym bruker Skrevet 11. april 2017 #4 Skrevet 11. april 2017 Det å ønske kurs viser dere erkjenner utfordringer og vil gjøre noe med det. Ingenting er bedre enn det Hilsen barnevernspedagog Anonymkode: c0a08...d5f
Mamma til 2 søte Skrevet 11. april 2017 #5 Skrevet 11. april 2017 Jeg tror alle skulle hatt slike kurs 😊 Iallefall hatt godt av det.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2017 #6 Skrevet 11. april 2017 Det er tusenvis av folk som går på slike kurs. Hvert eneste år. Tror du barnevernet står i kø for å rappe ungene til disse tusenvis av normale familiene med helt normale utfordringer? Tror du virkelig de har tid, kapasitet og penger til det? Og tror du ikke de har bedre ting å bruke tiden sin på? Anonymkode: 1d472...80a
Anonym bruker Skrevet 11. april 2017 #7 Skrevet 11. april 2017 Det er mer bekymringsverdig å ikke ta tak i det hvis man synes at man trenger hjelp. Jeg har gått på to foreldrekurs, dog pga barn med diagnose, men de kursene har gitt meg så utrolig mye! Jeg synes jeg er en veldig god forelder (😆) og jeg har barn som har et fantastisk verdisyn, som de også praktiserer. De kursene var rett og slett alfe og omega. De styrket meg i foreldrerollen ganske enkelt. Anonymkode: d9e74...ff2
februarprins2013 Skrevet 11. april 2017 #8 Skrevet 11. april 2017 for det første må du ikke tror på alt du leser, og jeg har vert på 2 stk og det har bare vert helt fantastisk, lært mye <3
Anonym bruker Skrevet 11. april 2017 #9 Skrevet 11. april 2017 Det er overhodet ikke bekymringsverdig å be om hjelp.Det som er bekymringsverdig er om du trenger hjelp og ikke sørger for å skaffe den. Anonymkode: 3344a...7f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå