Gå til innhold

Livmorhalstappen? Uke 30


Mammatilgullet1

Anbefalte innlegg

 Er i uke 30, andregangsfødende. Førstefødte ble født tre uker før. Det kjennes ut som hodet på baby er festet, kan ikke flyttes på og hvis mannen tar oppi med fingeren kjenner han hodet til babyen og kan til og med kjenne hvis han holder stille der at babyen beveger seg... Kan huske fra forrige fødsel at han kunne kjenne det samme siste dagene før barne ble født. Burde jeg bli sjekka hos jordmor? Skal på neste kontroll over påske. Har en del kynnere og press i bekkenet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring legevakta/jordmor/sykehus i morgen, så kan de svare på det. Like greit å få undersøkt at alt er ok før helligdagene setter inn.

Anonymkode: 08bdb...8da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal egentlig på jobb, men kan alltids gå før for å få tatt en sjekk før påske ja.. Men vet ikke helt hva jeg skal si til de? Pinlig å si at mannen har holdt på der oppi... Men kan vel evt si at det er en del kynnere, ubehag og nedpress så vil sjekke om alt er som det skal være ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke sann for et par uker siden oppi der.. og han vet han kjenner rett ved hodet for han holdt helt stille kjente han veldig godt.  Han kjente som sagt akkurat det samme da jeg gikk med forrige barn gravid, men da var det nærmere termin... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...