Gå til innhold

Hvilke varer er det priskrig på nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ukeshandle imorgen og budsjettet er litt stramt, så tenkte for en gangs skyld å se om det var noe å spare på denne priskrigen. Godteri er ikke interessant, men er det noe annet? Vet om ketchup til 3.90 men ikke så mye annet :) Takk for tips!

Anonymkode: b6220...cd8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det fortsatt priskrig?

Anonymkode: 5eb29...428

Skrevet

Det var iallefall det enda på lørdag. HI

Skrevet

Kiwi :
kokt skinke fra Gilde 9,90
stjernebacon 15,30
12 pack egg 14,30
blåbær 10
aubergin 14,90

Tror noen av melkeproduktene var på tilbud, cottage cheese, creme fraiche og andre

Anonymkode: 9edb0...87a

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Kiwi :
kokt skinke fra Gilde 9,90
stjernebacon 15,30
12 pack egg 14,30
blåbær 10
aubergin 14,90

Tror noen av melkeproduktene var på tilbud, cottage cheese, creme fraiche og andre

Takk :) 

Skrevet

Bacon, men er tomt overalt. 

Kvikklunsj, men det skal du jo ikke ha 😛

Skrevet

Det var noen gryterretter på tilbud også, meksikansk gryte tror jeg.

På Kiwi har de "smågodt på farta" til 6,90 pr boks, blåbær, cherrytomater, knaskepaprika, druer...

Billigmerkene med juice er veldig billig, 2 liter first price til drøye 4 kr på Kiwi.

Anonymkode: f557c...8ff

Skrevet
Akkurat nå, Mamma til 2 søte skrev:

Kjøpte kvikklunsj på lørdag så det holder lenge :P Er gravid og har fått helt avsmak på bacon av alle ting så det går greit uten det og heldigvis :D 

Skrevet

Grillpølser og pølsebrød

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det var noen gryterretter på tilbud også, meksikansk gryte tror jeg.

På Kiwi har de "smågodt på farta" til 6,90 pr boks, blåbær, cherrytomater, knaskepaprika, druer...

Billigmerkene med juice er veldig billig, 2 liter first price til drøye 4 kr på Kiwi.

Oi, juice vil jeg gjerne ha så det hadde jo vært kjekt :)

Skrevet

Kjøpte kvikklunsj på lørdag så det holder lenge :P Er gravid og har fått helt avsmak på bacon av alle ting så det går greit uten det og heldigvis :D 

Flaks 😁

Skrevet

Oi, juice vil jeg gjerne ha så det hadde jo vært kjekt :)

Veldig utsolgt noen steder da, jeg var innom tre kiwibutikker før jeg fikk tak i på lørdag, var utsolgt de første stedene jeg var. Men en liten lokal kiwibutikk litt utenfor byen hadde masse....

Jeg har 4 barn selv, og to tantebarn på besøk i påsken, så noen liter juice så billig var gull :)

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Veldig utsolgt noen steder da, jeg var innom tre kiwibutikker før jeg fikk tak i på lørdag, var utsolgt de første stedene jeg var. Men en liten lokal kiwibutikk litt utenfor byen hadde masse....

Jeg har 4 barn selv, og to tantebarn på besøk i påsken, så noen liter juice så billig var gull :)

Sikkert mye utsolgt her og, men må uansett innom å kjøpe bleier så det skader ikke å sjekke :) Ser Rema her har kjøpt inn stort så de har ikke tomt for noe, det var paller på paller med tilbudsvarer, men det er ikke merket med pris på de billigste tingene og med en vill 1-åring orker jeg ikke bruke tid på å lete etter varp heller. Så da er det kjekt med noen tips her før handleturen imårra :) HI

Skrevet
11 minutter siden, Mamma til 2 søte skrev:

Her er det bacon overalt, tror ikke det er utsolgt for noe. Er samme pris på rema 1000 og

Skrevet

En dame kjøpte 3 brett med tunfiskbokser, så jeg lurer på om tunfisk i vann kan være på tilbud, kostet 14,40 for 2 bokser. Hvis ikke så er hun nok veldig glad i tunfisk :nigo:

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

En dame kjøpte 3 brett med tunfiskbokser, så jeg lurer på om tunfisk i vann kan være på tilbud, kostet 14,40 for 2 bokser. Hvis ikke så er hun nok veldig glad i tunfisk :nigo:

Kanskje hun er gravid :P Jeg har fått cravings etter pølse, noe jeg ikke synes er noe særlig ellers :D Mannen digger tunfisk, men den lukta gidder jeg ikke utsette meg for nå, så det tipset holder jeg for meg selv ;) HI

Skrevet

Ikke alt sto på gjerrigknark nettsiden.

4 pk (familiepakning) kjøttkakesaus fra Toro 10,40,-

creme fraiche 14,50,-

skyr forskjellige varianter 10,-

Anonymkode: 906f6...009

Skrevet
1 time siden, Mamma til 2 søte skrev:

Masse bacon til 15 kr på Rema nå i dag. Rosenkål kr 1,50, meksikansk gryte kr 13 og masse annet.

Skrevet
1 minutt siden, aanonym skrev:

Masse bacon til 15 kr på Rema nå i dag. Rosenkål kr 1,50, meksikansk gryte kr 13 og masse annet.

Ikke på rema her iallefall 😊 Ikke obs heller. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...