Anonym bruker Skrevet 10. april 2017 #1 Skrevet 10. april 2017 Jeg må jo være enten slem, misunnelig eller gud vet hva... Jeg har en nær venninne... Jeg mener vi er nære- forteller hverandre alt, har det alltid hyggelig, ler masse, har hatt sex ( øh, vi har en greie med å rote og ha sex i fylla, men kun fylla) Vi snakker aldri om det edru. Det er liksom helt ok. Saken er at hun gikk en del ned i vekt, og ble kjempe flott ( flott fra før, men enda flottere) , men hun har nå gått opp endel igjen, mens jeg har gått ned. Men jeg tar meg i å ikke ønske henne ned i vekt igjen. Jeg fatter ikke hvorfor. Jeg unner altså ikke min venninne å få på seg jeansen hun ønsker... herregud, flaut å skrive det.. Jeg er gift, hun er singel. Jeg har barn, hun er barnløs. Jeg trenger ikke å være misunnelig, og jeg er ikke overhodet det, men når det kommer til utseende, så ønsker jeg henne mindre tiltrekkende. For å heve meg selv foran? Nei er det mulig? Anonymkode: 6a67f...7ab
Anonym bruker Skrevet 10. april 2017 #2 Skrevet 10. april 2017 Redd for å miste henne, vil ikke at hun skal finne seg noen og kanskje ikke lenger ha samme forhold til deg? Vet mannen din at du har sex med henne? Anonymkode: fe267...097
Anonym bruker Skrevet 10. april 2017 #3 Skrevet 10. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Redd for å miste henne, vil ikke at hun skal finne seg noen og kanskje ikke lenger ha samme forhold til deg? Vet mannen din at du har sex med henne? Anonymkode: fe267...097 Det er liksom det jeg ikke skjønner, jeg mister henne jo ikke selv om hun er tynn... merkelig=) Nei, det vet han ikke. Ingen vet det. Det er liksom vår hemmelighet. Også unnskylder jeg at jeg ikke er utro, fordi hun er en jente. Men det er jo bare en dårlig unnskylding for meg selv Anonymkode: 6a67f...7ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå