Gå til innhold

hva syns vi om første SKAM klipp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må selv si meg stråålende fornøyd :-) :-) :-) :-)

Anonymkode: 07b8d...e66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig 😊

Anonymkode: ff27f...ea9

Skrevet

Synes det var kjempe bra ,fikk svar på de tingene jeg lurte på, og håper William har fått seg ny dame sånn at Noora kan gå videre <3 kanskje hun faller for en annen :). Sana tror jeg muligens og blir forelsket i noen, tydelig hun er seksuelt frustert ,selvom hun ikke innrømmer det.

og så var det evak da, herregud de er vakre <3 

Skrevet

Evak irriterer meg da. Mindre av de. Mer av jentene. 

Skrevet
Akkurat nå, Evablaum skrev:

ikke enig at evak er det,men ja blir bra med jentene igjen, veldig spent på sana :)

Skrevet
1 time siden, Evablaum skrev:

Jeg synes det var utrolig godt å se Evak igjen. Feelgood stemning i hele klippet, men jeg er forberedt på nedturen. Godt å se både jente og guttegjengen. Får håpe vi får se mer av alle denne sesongen, at både jentene og gutta henger mer sammen. Strålene fornøyd med første klipp, kunne ikke bedt om mer. Sana er sexuelt frustrert da, får vi se at Sana blir forelsket? Jeg tror det, men i hvem?

Anonymkode: 5fac7...bdc

Skrevet
1 time siden, Evablaum skrev:

Tror nok vi vil få en god del Evak i denne sesongen. Bare se hvem som er med i traileren, jentene og Evak... det bør vel være en pekepinn tror jeg....

Jeg tror det blir perfekt👍😊

Skrevet

Isak og even skal flytte sammen, sant? Såå koselig. Syns det er synd de ikke er ekte. For de er så genuine og flotte sammen:) hehe!

Skrevet
2 minutter siden, liniss - mamma til tre små skrev:

Isak og even skal flytte sammen, sant? Såå koselig. Syns det er synd de ikke er ekte. For de er så genuine og flotte sammen:) hehe!

De er bare så fine. Slutt på å leve fake nå for Isak - jeg bare elsker å se dem sammem❤️ Å så fint av Julie å lage en scene av en fanart - det var bare helt😍

Skrevet (endret)

Jeg elsket det første klippet.

Jeg tror det var lurt å putte inn et lykkelig EVAK på vei til å flytte sammen, for da gjør Andem plass til Sanas historie. Det er HELT greit hvis jeg kan følge Sana gjennom sesong 4 med de to lykkelige i bakgrunnen.

Men det er noen ting som peker på at det kan bli trøbbel for gutta etter hvert. Vi kommer nok til å få se mye av Even, for han er linket til Sana. Og Mikael kommer på banen, og blikket Even ga til Isak i traileren. Men i dag var ALL LOVE

Det er fantastisk at Andem kopierte fanart. For en hyllest! Også har hun gitt Even en klokke :D:D:D Jeg dævver..

Det var jo en greie inne på SKAM siden på Facebook at folk lurte på når Even skulle få en klokke av Isak, fordi han alltid spør hva klokka er. Like før Sonja kommer når Isak besøker Even første gang, før de drar til bassenget, når de ligger i senga etter O Helga Natt, og Even akkurat har våkna..

Anonymkode: 881a8...584

Endret av Kira
Bilde fjernet grunnet brudd på opphavsrett
Skrevet (endret)
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg elsket det første klippet.

Jeg tror det var lurt å putte inn et lykkelig EVAK på vei til å flytte sammen, for da gjør Andem plass til Sanas historie. Det er HELT greit hvis jeg kan følge Sana gjennom sesong 4 med de to lykkelige i bakgrunnen.

Men det er noen ting som peker på at det kan bli trøbbel for gutta etter hvert. Vi kommer nok til å få se mye av Even, for han er linket til Sana. Og Mikael kommer på banen, og blikket Even ga til Isak i traileren. Men i dag var ALL LOVE

Det er fantastisk at Andem kopierte fanart. For en hyllest! Også har hun gitt Even en klokke :D:D:D Jeg dævver..

Det var jo en greie inne på SKAM siden på Facebook at folk lurte på når Even skulle få en klokke av Isak, fordi han alltid spør hva klokka er. Like før Sonja kommer når Isak besøker Even første gang, før de drar til bassenget, når de ligger i senga etter O Helga Natt, og Even akkurat har våkna..

Vi kommer til å se mye til Even og antakelig Isak også. Hvem er de første Sana snakker med i klippet? Jo, Even og Isak. Hun snakker med guttegjengen før hun snakker med jentene... I de andre sesongene får vi mye til de som hovedpersonen snakker først med i første klipp. Jeg ønsker bare looove for Evak, men tror som deg at det blir trøbbel. Men jeg tror det blir bra til slutt. 

Lurer på om Noora er den første som Sana skal få ut av balanse...?

Endret av Kira
Bilde fjernet grunnet brudd på opphavsrett
Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi kommer til å se mye til Even og antakelig Isak også. Hvem er de første Sana snakker med i klippet? Jo, Even og Isak. Hun snakker med guttegjengen før hun snakker med jentene... I de andre sesongene får vi mye til de som hovedpersonen snakker først med i første klipp. Jeg ønsker bare looove for Evak, men tror som deg at det blir trøbbel. Men jeg tror det blir bra til slutt. 

Lurer på om Noora er den første som Sana skal få ut av balanse...?

Ja, hun er nok den som forteller om William..

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, hun er nok den som forteller om William..

Forteller hva?

Anonymkode: d2559...ba5

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Forteller hva?

Anonymkode: d2559...ba5

Har du ikke sett første klipp ?

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

De er bare så fine. Slutt på å leve fake nå for Isak - jeg bare elsker å se dem sammem❤️ Å så fint av Julie å lage en scene av en fanart - det var bare helt😍

Hva har hun laget en scene ut fra? :)

Skrevet

Hva er fanart? 🙄

Anonymkode: 2f273...86f

Skrevet
18 minutter siden, Evablaum skrev:

Fan- art

Hva er det? 

Eksempel?

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva har hun laget en scene ut fra? :)

Sjekk artikkelen som ligger på VG. En jente fra Sør-Korea tegner Evak scener som ikke har skjedd. En av dem viser gutta som henger på samme måten som de gjør ved flyttebilen. Klærne og alt er likt. Den tegningen ble lagt ut i februar eller mars, og Andem har nok lagt seg inspirere. Dere kan søke på Instagram elli_skam så finner dere flere tegninger av henne, bl.a har hun tegnet scenen hvor Isak knytter slipset til Even. Det var til den lille fortellingen som Julie la ut på instaen sin på nyttårsaften.🤗

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva er det? 

Eksempel?

Günaydııın 🌞Bu bölümde fan arttan ilham almışlar. 🌷 -E

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det var utrolig godt å se Evak igjen. Feelgood stemning i hele klippet, men jeg er forberedt på nedturen. Godt å se både jente og guttegjengen. Får håpe vi får se mer av alle denne sesongen, at både jentene og gutta henger mer sammen. Strålene fornøyd med første klipp, kunne ikke bedt om mer. Sana er sexuelt frustrert da, får vi se at Sana blir forelsket? Jeg tror det, men i hvem?

tror kanskje hun og noora faller for Mikael begge 2 <3 

Skrevet
4 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

tror kanskje hun og noora faller for Mikael begge 2 <3 

Ja kanskje det. Og det er vel den samme Mikael som sa han var Evens bestis i filmen....? Da kjenner Even og Mikael til hverandre fra før, og hva slags grums skal opp i lyset? Hva syns Sana i tilfelle om det?

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja kanskje det. Og det er vel den samme Mikael som sa han var Evens bestis i filmen....? Da kjenner Even og Mikael til hverandre fra før, og hva slags grums skal opp i lyset? Hva syns Sana i tilfelle om det?

jeg er ganske sikker på at de faller for samme gutt i alle fall

Skrevet
2 timer siden, Blair Waldorf skrev:

jeg er ganske sikker på at de faller for samme gutt i alle fall

Ja! Hun gir jo Noora et ganske stygt blikk i traileren.. 

Jeg er fortsatt sikker på at det er Even som får drama pga Mikael. Kanskje både Sana og Noora faller for Yousef? Hvis ikke Yousef er broren til Sana og Noora blir forelska i han? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...