Anonym bruker Skrevet 10. april 2017 #1 Skrevet 10. april 2017 Er i en lei situasjon. Mannen er sykemeldt og får ikke lenger før om to uker. Skulle normalt sett få penger idag, fikk plutselig vite at det ikke skjer før om to uker. Hele min lønn går til regninger og barnehage. Har mat i fryseren, såvidt, men skulle hatt noe ekstra, til uforutsette utgifter. Jeg sitter og tenker: "Hva kan jeg selge?" Går gjennom alt i hodet. Alt jeg eier og har.. føler ikke vi eier noe av verdi som vi kan kvitte oss med, men kanskje det finnes noe av verdi som folk kjøper som jeg ikke har tenkt på? Har endel barnetøy f.eks. Men det er småpenger. Anonymkode: 9debe...576
koro51 Skrevet 10. april 2017 #2 Skrevet 10. april 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er i en lei situasjon. Mannen er sykemeldt og får ikke lenger før om to uker. Skulle normalt sett få penger idag, fikk plutselig vite at det ikke skjer før om to uker. Hele min lønn går til regninger og barnehage. Har mat i fryseren, såvidt, men skulle hatt noe ekstra, til uforutsette utgifter. Jeg sitter og tenker: "Hva kan jeg selge?" Går gjennom alt i hodet. Alt jeg eier og har.. føler ikke vi eier noe av verdi som vi kan kvitte oss med, men kanskje det finnes noe av verdi som folk kjøper som jeg ikke har tenkt på? Har endel barnetøy f.eks. Men det er småpenger. Anonymkode: 9debe...576 Start med barnetøyet og når du leter det frem finner du kanskje annet? avlagte leker, sykler, ski, hjelmer....sjekk ditt eget skap også?Selv har jeg solgt mye rart
Anonym bruker Skrevet 10. april 2017 #3 Skrevet 10. april 2017 Det jeg kjøper bRukt: Barnesykler,skøyter,rulleskøyter,barnevogn,barneklær,sko til barn,klær til meg. Anonymkode: 18830...440
Anonym bruker Skrevet 10. april 2017 #4 Skrevet 10. april 2017 Jeg selger klær, mine egne og barnas. Jeg har også solgt en dør, en skrivepult, ikea-kjøkken til barn, en sykkel, flere barneleker, en bæresele, masse babyutstyr, en bil og en båt. Det meste kan selges. Anonymkode: 074db...312
sug lut Skrevet 10. april 2017 #5 Skrevet 10. april 2017 I tillegg til det som er nevnt over her: gamle serviser (også enkeltdeler), antiviteter, møbler, hageutstyr, smykker...
Mamsemums Skrevet 10. april 2017 #6 Skrevet 10. april 2017 Barneutstyr, ski, skøyter, leker, bøker, kjøkkenutstyr, møbler er eksempler på ting jeg har kjøpt brukt.
amandine Skrevet 10. april 2017 #8 Skrevet 10. april 2017 Det siste året har jeg solgt mye, servise, sølvtøy, smykker, vesker, sko etc Og har kjøpt omtrent det samme😁😁
februarprins2013 Skrevet 10. april 2017 #9 Skrevet 10. april 2017 Klær og leker til barnet, hvis det ser pent ut, kan også kjøpe filmer og slikt hvis det ser bra ut
Anonym bruker Skrevet 10. april 2017 #10 Skrevet 10. april 2017 bortsett fra mat, undertøy, sko - sjekker jeg alltid fb grupper og finn først. kan jeg få det brukt, blir jeg kjempeglad. jeg synes vi lever i et vanvittig forbrukersamfunn, ofte kjøper jeg brukt ting med merkelappen på. noen ganger virker det som det er helt ut med personlig stil både i hjemmet og på personer. alt må følge trend og mote. btw; mitt beste bruktkjøp er en vintage alexander semsket skinnjakke med belte. kr 100,- omtrent alle spør hvor jeg har kjøpt den kule jakken :-) Anonymkode: f4393...ea8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå