Gå til innhold

Hva kjøper du brukt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i en lei situasjon. Mannen er sykemeldt og får ikke lenger før om to uker. Skulle normalt sett få penger idag, fikk plutselig vite at det ikke skjer før om to uker. Hele min lønn går til regninger og barnehage. Har mat i fryseren, såvidt, men skulle hatt noe ekstra, til uforutsette utgifter. 

Jeg sitter og tenker: "Hva kan jeg selge?"

Går gjennom alt i hodet. Alt jeg eier og har.. føler ikke vi eier noe av verdi som vi kan kvitte oss med, men kanskje det finnes noe av verdi som folk kjøper som jeg ikke har tenkt på? 

Har endel barnetøy f.eks. Men det er småpenger.

Anonymkode: 9debe...576

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er i en lei situasjon. Mannen er sykemeldt og får ikke lenger før om to uker. Skulle normalt sett få penger idag, fikk plutselig vite at det ikke skjer før om to uker. Hele min lønn går til regninger og barnehage. Har mat i fryseren, såvidt, men skulle hatt noe ekstra, til uforutsette utgifter. 

Jeg sitter og tenker: "Hva kan jeg selge?"

Går gjennom alt i hodet. Alt jeg eier og har.. føler ikke vi eier noe av verdi som vi kan kvitte oss med, men kanskje det finnes noe av verdi som folk kjøper som jeg ikke har tenkt på? 

Har endel barnetøy f.eks. Men det er småpenger.

Anonymkode: 9debe...576

Start med barnetøyet og når du leter det frem finner du kanskje annet? avlagte leker, sykler, ski, hjelmer....sjekk ditt eget skap også?Selv har jeg solgt mye rart

Skrevet

Det jeg kjøper bRukt: Barnesykler,skøyter,rulleskøyter,barnevogn,barneklær,sko til barn,klær til meg.

Anonymkode: 18830...440

Skrevet

Jeg selger klær, mine egne og barnas. Jeg har også solgt en dør, en skrivepult, ikea-kjøkken til barn, en sykkel, flere barneleker, en bæresele, masse babyutstyr, en bil og en båt. Det meste kan selges.

Anonymkode: 074db...312

Skrevet

I tillegg til det som er nevnt over her: gamle serviser (også enkeltdeler), antiviteter, møbler, hageutstyr, smykker...

Skrevet

Barneutstyr, ski, skøyter, leker, bøker, kjøkkenutstyr, møbler er eksempler på ting jeg har kjøpt brukt.

Skrevet

Ski, sykler, barneseng, vogn o.l. Ikke klær.

Skrevet

Det siste året har jeg solgt mye, servise, sølvtøy, smykker, vesker, sko etc

Og har kjøpt omtrent det samme😁😁 

Skrevet

Klær og leker til barnet, hvis det ser pent ut, kan også kjøpe filmer og slikt hvis det ser bra ut

Skrevet

bortsett fra mat, undertøy, sko - sjekker jeg alltid fb grupper og finn først.  kan jeg få det brukt, blir jeg kjempeglad. 

jeg synes vi lever i et vanvittig forbrukersamfunn, ofte kjøper jeg brukt ting med merkelappen på.  noen ganger virker det som det er helt ut med personlig stil både i hjemmet og på personer. alt må følge trend og mote. 

btw; mitt beste bruktkjøp er en vintage alexander semsket skinnjakke med belte. kr 100,-  omtrent alle spør hvor jeg har kjøpt den kule jakken :-)

Anonymkode: f4393...ea8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...