Gå til innhold

Smertestillende mot tannverk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt tannverk i 1,5 uke nå og har tygd paracet og ibux hver 6.time siden da. Har Vært hos tannlegen og fått time til rotfylling om 2 dager. Men nå synes jeg ikke smertestillende fungerer mer. Holder på å gå på veggen her. Er det noe annet som fungerer bedre? Tar nå 1 g paracet og 400 mg x 4 i døgnet 

Anonymkode: 9a6a3...25d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk nellikspikerolje, kjøp malt nellikspiker og bland det med olje, dypp det i en bomullspad og legg det på den vonde tanna. Hjelper meg veldig!

Skrevet

800 mg ibux og 1 gram paracet

Anonymkode: 090b1...ca2

Skrevet

Har tatt en ekstra dose nå 😂 jeg ammer men har forstått det slik at veldig lite går over i melka. Skal øke ibuxen til 800 mg 👍 

H.i 

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har tatt en ekstra dose nå 😂 jeg ammer men har forstått det slik at veldig lite går over i melka. Skal øke ibuxen til 800 mg 👍 

H.i 

Tygg på nellikspiker, gjerne 5-6 stk, til de blir grøtaktige. Pakk massen rundt tannen.

Eventuelt bland malt nellik med litt matolje og pakk massen rundt tannen.

Anonymkode: ede57...121

Skrevet

For meg var det bare iskaldt vann som funka. Synes det er ille at de ikke kan ta deg inn før! 

Skrevet

Voltaren. 

-istedenfor Ibux, ikke samtidig. 

Skrevet
11 minutter siden, the amazing spidermamma skrev:

For meg var det bare iskaldt vann som funka. Synes det er ille at de ikke kan ta deg inn før! 

Kan verken ha varmt eller kaldt vann på tanna. Da dør jeg av smerte.  

De kunne tatt meg inn for lengst men jeg er avhengig av barnevakt til mitt nyfødte barn så måtte vente til samboer hadde fri. Noe han har på onsdag 👍 

H.i 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...