Gå til innhold

Erna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg sett en del på statsministerens tur til Kina. Er jo ikke til å unngå når man åpner VG eller Dagbladet. Men hvorfor i huleste går hun så grusomt stygg kledd?? Jeg gremmes når jeg ser de dresskledde mennene og damene i Kina og så kommer hun i det som ser bokstavelig talt ut som en mørkeblå sekk tredd over kroppen 😦. 

Anonymkode: 5d474...ba8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du at noen her inne skal kunne svare deg på det? 

Anonymkode: de4f0...6d6

Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mener du at noen her inne skal kunne svare deg på det? 

Nei bare lurte på om andre følte det slik. Har ingenting med kroppen hennes å gjøre. Da jeg er av oppfatning at man kan kle seg elegant og pent uansett størrelse. Rart at ingen hjelper henne på klesfronten nesten så siv sin leppestift kjole hadde vert finere 😱

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nei bare lurte på om andre følte det slik. Har ingenting med kroppen hennes å gjøre. Da jeg er av oppfatning at man kan kle seg elegant og pent uansett størrelse. Rart at ingen hjelper henne på klesfronten nesten så siv sin leppestift kjole hadde vert finere 😱

Hun har det sikkert sånn som hun ønsker. Så lenge hun kler seg passende etter anledning har vel ikke smaken hennes noe å si? 

Vurderer du mannlige politikere på samme måte?

Skrevet

Du bør jobbe litt med deg selv ettersom du føler et behov for å rakke ned på andre på nettet. 

Anonymkode: 03de4...820

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun har det sikkert sånn som hun ønsker. Så lenge hun kler seg passende etter anledning har vel ikke smaken hennes noe å si? 

Vurderer du mannlige politikere på samme måte?

Mannlige politikere går i dress. Hadde hun godt i dress bukse eller skjørt hadde nettop det vert mye mer passende

Skrevet

Jeg synes hun var nøytralt og passende antrukket. Helt ok til anledningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...