Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #26 Skrevet 2. oktober 2018 Ikke rart at norske menn finner seg noen fra Thailand. Anonymkode: 21e9e...d32
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #27 Skrevet 2. oktober 2018 Fatter ikke hvorfor man alltid snakker om lengden jeg når det er tykkelsen som gjelder. Jeg har hatt veldig mange sexpartnere i årenes løp, er over 40 år og jeg har erfart at lange tynne er merkelig, lange og tykke er vondt. En var så stor at vi måtte gi oss. Det er vondt å bli bunnet. Jeg vet ikke antall cm for det spør jeg aldri om, men ja takk til en på max 10 cm (tok en titt på linjal her nå?) og god og tykk. Anonymkode: 8e86a...503
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2018 #28 Skrevet 2. oktober 2018 På 30.9.2018 den 10.07, Bamsen76 skrev: Hei jeg er mann på 42 min penis måler 8cm. I erigert tilstand. Har har hatt flere gode samleier hvor hun har har hatt det like godt som meg. Har hatt partnere som har såret meg også da. Men det er mulig å bruke den. Y Hvis hun har hatt det godt, er det fordi du er flink til andre ting enn penetrering. 8 cm? Du må jo se ut som et barn nedentil? Anonymkode: 8d053...058
offshorehingst Skrevet 18. oktober 2018 #29 Skrevet 18. oktober 2018 Min er 20 cm og det er ofte jeg må ta det forsiktig i enkelte stillinger. Så det er ikke alltid det lønner seg med en stor penis.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #30 Skrevet 18. oktober 2018 På 30.9.2018 den 15.54, Anonym bruker skrev: Du må være veldig vid. Du bør begynne å trene underlivsmuskulaturen din. Anonymkode: 9d4a9...d0c Hva har penislengde med å være vid å gjøre...? Det er så typisk. Kvinner har liksom nok å stri med hva utseende og kropp gjelder. Men våger noen seg til å plukke på noe ved menn som kan være usexy eller lite tilfredsstillende for damer, da må dette straks snus til at det egentlig er dama som er lite tilfredsstillende eller usexy («du er nok veldig vid!). De fleste damer trenger stimuli av klitoris for å føle seksuell nytelse, og på den måten har egentlig penis liten betydning. Likevel mener mange damer det er deilig å kjenne en penis inni seg, og de tenner på SYNET av en penis son ikke nødvendigvis er liten og tynn. Akkurat som menn heller ser på faste, unge pupper enn slappe som henger nedpå navelen. Det er en kjensgjerning, og det er ikke noe mer synd på menn som ikke når opp til idealene enn det er på kvinner. Anonymkode: 567e2...18a
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2018 #31 Skrevet 18. oktober 2018 Vel, helt slapp er min mann sin penis bare en hud-skrukk. 1-2 cm. Jeg kan få den til å bli ca 12 hm. Den funker. Men jeg elsker å bli tatt bakfra....Og det går ikke. Den glir utav hver gang og da er rytmen vanskeøig....Og så går den ikke langt nok inn....så det blir 8kke godt. Og om han begynner peise på så havner den utenfor sånn ca annenhver gang og alt blir bare pinlig..... I min 6ngdom hadd3 jeg en periode regelmessig sex men en mann Tengte ikke over om den var lang eller kort. Vi hadde sex og det var deilig. Så traff jeg mannen min. Vi har sex... men..... samleie blir støtt avbrutt av at han ikke fikser.... blir bare rot....... nå må han rynke for å komme.... :(((( Anonymkode: b1e61...4f9
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2018 #32 Skrevet 19. oktober 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Vel, helt slapp er min mann sin penis bare en hud-skrukk. 1-2 cm. Jeg kan få den til å bli ca 12 hm. Den funker. Men jeg elsker å bli tatt bakfra....Og det går ikke. Den glir utav hver gang og da er rytmen vanskeøig....Og så går den ikke langt nok inn....så det blir 8kke godt. Og om han begynner peise på så havner den utenfor sånn ca annenhver gang og alt blir bare pinlig..... I min 6ngdom hadd3 jeg en periode regelmessig sex men en mann Tengte ikke over om den var lang eller kort. Vi hadde sex og det var deilig. Så traff jeg mannen min. Vi har sex... men..... samleie blir støtt avbrutt av at han ikke fikser.... blir bare rot....... nå må han rynke for å komme.... :(((( Anonymkode: b1e61...4f9 Det har jo ikke noe med lengden å gjøre, overhodet! Anonymkode: bafb0...1cf
Small1 Skrevet 30. desember 2018 #33 Skrevet 30. desember 2018 På 10.4.2017 den 9.22, Anonym bruker skrev: Fy faen så ufølsom, dum og barnslig du er! Her kommer det en som åpent tør sette fokus på mikropenis også klager du på at han ikke er liten nok?? Anonymkode: d9b89...d1b Takk. Jeg mener jeg er kvalifisert til gruppen med mikropenis. Jeg har akseptert dette og er ærlig til dere om dette. 12 cm er ubrukelig til penitrering. Min sex er ronking 3 ganger daglig. Stolt.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2018 #34 Skrevet 30. desember 2018 17 minutter siden, Small1 skrev: Takk. Jeg mener jeg er kvalifisert til gruppen med mikropenis. Jeg har akseptert dette og er ærlig til dere om dette. 12 cm er ubrukelig til penitrering. Min sex er ronking 3 ganger daglig. Stolt. Du har ikke mikropenis. Anonymkode: b9fb7...3a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå