Gå til innhold

Er Spotify gratis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne tenkt meg det. Er det å anbefale?

Anonymkode: 5b0fb...0ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ha gratis Spotify ja men da får du reklame mellom sangene og kan kun streeme online. Når du betaler så kan du spille musikk også når du ikke er på nett og man slipper all reklame. Jeg hadde ikke greid meg uten Spotify. Vi har nå Spotify family så mann og barn har Spotify på sine iPad og telefoner. 

Skrevet

Ok. Takk for svar. Er det verdt å laste ned den gratis eller er det irriterende med reklame. Kan jo gjerne prøve det ut først. Hva koster det evt?

Anonymkode: 5b0fb...0ca

Skrevet

Jeg hadde ikke orket reklameversjonen. 

Det koster 99 kr i mnd, evt 149 kr i mnd for familie. 

Skrevet

Jeg bruker Pandora isteden. Er ikke helt det samme, men er gratis og man kan velge å spille musikk fra en bestemt sjanger eller fra artister som er like.

Skrevet
2 timer siden, Pobie skrev:

Jeg bruker Pandora isteden. Er ikke helt det samme, men er gratis og man kan velge å spille musikk fra en bestemt sjanger eller fra artister som er like.

Det kan du på Spotify også 

Jeg har familieabonnementet på Spotify og er veldig fornøyd med det. Ungene har offline spillelister på sine ipader som de kan høre på i bilen o.l

Anonymkode: ea8db...d96

Skrevet

Har Spotify som jeg betaler 99 kr i mnd for. Er mulig å logge inn fra tre forskjellige enheter så jeg deler profilen min med mann og eldstebarnet. 

Anonymkode: 00218...908

Skrevet

Kjøp Tesla :nigo: Da har du gratis Spotify i bilen :bolledeig:digger det på langturer.

Anonymkode: dad1d...7fd

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kjøp Tesla :nigo: Da har du gratis Spotify i bilen :bolledeig:digger det på langturer.

Så smart råd...not! Istedefor å bruke 99 kr i måneden på et Spotify abonnement så anbefaler du å kjøpe en bil til en million eller noe sånn. Hvor er logikken?

Anonymkode: 7deba...a00

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det kan du på Spotify også 

Jeg har familieabonnementet på Spotify og er veldig fornøyd med det. Ungene har offline spillelister på sine ipader som de kan høre på i bilen o.l

Poenget mitt var at Pandora er gratis og er uten reklame.

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har Spotify som jeg betaler 99 kr i mnd for. Er mulig å logge inn fra tre forskjellige enheter så jeg deler profilen min med mann og eldstebarnet. 

Anonymkode: 00218...908

Hvor får du det tilbudet? For 99,- gjennom Spotify kan man kun logge på fra en bruker. De andre som er på nett blir evt. kastet ut hvis de ikje spiller offline oghsr skrudd av wi-fi/mobilnett. 

Anonymkode: 1650d...bc4

Skrevet

Så smart råd...not! Istedefor å bruke 99 kr i måneden på et Spotify abonnement så anbefaler du å kjøpe en bil til en million eller noe sånn. Hvor er logikken?

Anonymkode: 7deba...a00

Ha litt humør da er du snill :)

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ha litt humør da er du snill :)

Og selv om humør er vel og bra var det HUMOR jeg skrev.

Skrevet (endret)

Hvor får du det tilbudet? For 99,- gjennom Spotify kan man kun logge på fra en bruker. De andre som er på nett blir evt. kastet ut hvis de ikje spiller offline oghsr skrudd av wi-fi/mobilnett. 

Jeg har Spotify. Betaler 99 pr mnd og både jeg og datteren min logger inn på hver vår telefon (samme bruker) og bruker den samtidig. Har hver vår spilleliste.

Endret av skjotta
Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du kan ha offline spillelister på tre forskjellige enheter, men du kan ikke være online fra mer enn en enhet om gangen.

Så om de hører på musikk samtidig hører minst en av de på spillelisten sin offline.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...