Anonym bruker Skrevet 9. april 2017 #1 Skrevet 9. april 2017 Kunne tenkt meg det. Er det å anbefale? Anonymkode: 5b0fb...0ca
Gemini77/ Skrevet 9. april 2017 #2 Skrevet 9. april 2017 Du kan ha gratis Spotify ja men da får du reklame mellom sangene og kan kun streeme online. Når du betaler så kan du spille musikk også når du ikke er på nett og man slipper all reklame. Jeg hadde ikke greid meg uten Spotify. Vi har nå Spotify family så mann og barn har Spotify på sine iPad og telefoner.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2017 #3 Skrevet 9. april 2017 Ok. Takk for svar. Er det verdt å laste ned den gratis eller er det irriterende med reklame. Kan jo gjerne prøve det ut først. Hva koster det evt? Anonymkode: 5b0fb...0ca
Gemini77/ Skrevet 9. april 2017 #4 Skrevet 9. april 2017 Jeg hadde ikke orket reklameversjonen. Det koster 99 kr i mnd, evt 149 kr i mnd for familie.
Pobie Skrevet 10. april 2017 #5 Skrevet 10. april 2017 Jeg bruker Pandora isteden. Er ikke helt det samme, men er gratis og man kan velge å spille musikk fra en bestemt sjanger eller fra artister som er like.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2017 #6 Skrevet 10. april 2017 2 timer siden, Pobie skrev: Jeg bruker Pandora isteden. Er ikke helt det samme, men er gratis og man kan velge å spille musikk fra en bestemt sjanger eller fra artister som er like. Det kan du på Spotify også Jeg har familieabonnementet på Spotify og er veldig fornøyd med det. Ungene har offline spillelister på sine ipader som de kan høre på i bilen o.l Anonymkode: ea8db...d96
Anonym bruker Skrevet 10. april 2017 #7 Skrevet 10. april 2017 Har Spotify som jeg betaler 99 kr i mnd for. Er mulig å logge inn fra tre forskjellige enheter så jeg deler profilen min med mann og eldstebarnet. Anonymkode: 00218...908
Anonym bruker Skrevet 10. april 2017 #8 Skrevet 10. april 2017 Kjøp Tesla Da har du gratis Spotify i bilen digger det på langturer. Anonymkode: dad1d...7fd
Anonym bruker Skrevet 10. april 2017 #9 Skrevet 10. april 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Kjøp Tesla Da har du gratis Spotify i bilen digger det på langturer. Anonymkode: dad1d...7fd Så smart råd...not! Istedefor å bruke 99 kr i måneden på et Spotify abonnement så anbefaler du å kjøpe en bil til en million eller noe sånn. Hvor er logikken? Anonymkode: 7deba...a00
Pobie Skrevet 10. april 2017 #10 Skrevet 10. april 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Det kan du på Spotify også Jeg har familieabonnementet på Spotify og er veldig fornøyd med det. Ungene har offline spillelister på sine ipader som de kan høre på i bilen o.l Anonymkode: ea8db...d96 Poenget mitt var at Pandora er gratis og er uten reklame.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2017 #11 Skrevet 10. april 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Har Spotify som jeg betaler 99 kr i mnd for. Er mulig å logge inn fra tre forskjellige enheter så jeg deler profilen min med mann og eldstebarnet. Anonymkode: 00218...908 Hvor får du det tilbudet? For 99,- gjennom Spotify kan man kun logge på fra en bruker. De andre som er på nett blir evt. kastet ut hvis de ikje spiller offline oghsr skrudd av wi-fi/mobilnett. Anonymkode: 1650d...bc4
Anonym bruker Skrevet 10. april 2017 #12 Skrevet 10. april 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Så smart råd...not! Istedefor å bruke 99 kr i måneden på et Spotify abonnement så anbefaler du å kjøpe en bil til en million eller noe sånn. Hvor er logikken? Anonymkode: 7deba...a00 Ha litt humør da er du snill Anonymkode: dad1d...7fd
Anonym bruker Skrevet 10. april 2017 #13 Skrevet 10. april 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ha litt humør da er du snill Anonymkode: dad1d...7fd Og selv om humør er vel og bra var det HUMOR jeg skrev. Anonymkode: dad1d...7fd
skjotta Skrevet 10. april 2017 #14 Skrevet 10. april 2017 (endret) 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvor får du det tilbudet? For 99,- gjennom Spotify kan man kun logge på fra en bruker. De andre som er på nett blir evt. kastet ut hvis de ikje spiller offline oghsr skrudd av wi-fi/mobilnett. Anonymkode: 1650d...bc4 Jeg har Spotify. Betaler 99 pr mnd og både jeg og datteren min logger inn på hver vår telefon (samme bruker) og bruker den samtidig. Har hver vår spilleliste. Endret 10. april 2017 av skjotta
Anonym bruker Skrevet 10. april 2017 #15 Skrevet 10. april 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvor får du det tilbudet? For 99,- gjennom Spotify kan man kun logge på fra en bruker. De andre som er på nett blir evt. kastet ut hvis de ikje spiller offline oghsr skrudd av wi-fi/mobilnett. Anonymkode: 1650d...bc4 Du kan ha offline spillelister på tre forskjellige enheter, men du kan ikke være online fra mer enn en enhet om gangen. Så om de hører på musikk samtidig hører minst en av de på spillelisten sin offline. Anonymkode: ea8db...d96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå