Anonym bruker Skrevet 9. april 2017 #1 Skrevet 9. april 2017 Er 31 år og sitter klistra til skjermen😂 Gleder meg til imorgen👏🏻 Anonymkode: adf71...554
Anonym bruker Skrevet 9. april 2017 #2 Skrevet 9. april 2017 Jeg gjør Men det slår meg virkelig hvor enkelt det hele virker i episodeformat, og ikke minst maratonformat. All den ventingen, analyseringen og lidelsen mellom hvert klipp.. For eksempel etter helgen Even var med Isak hjem.. Og Even ikke er på skolen på mandag.. Det var hundrevis av teorier om at Even var player.. hver millimeter av klippene ble analysert, alle potensielle årsaker til at han ikke var på skolen.. Even svarer ikke på melding.. han har fortsatt ikke svart.. fortsatt ikke svart.. ikke nå heller.. herregud, EVENMÅSVARE! Også.. etter tre dager, så kommer Even til Isak i garderoben.. I episoden er det hele over på et minutt.. Eller, etter at Isak ser Even kysse Sonja på festen.. så 14 dager med pause.. værsågo.. hva skjede? Analyser.. brekk ned til hver minste detalj.. zoom inn, ta screenshot, er det Sonja som hopper på Even eller er det Even som kysser Sonja? Det var virkelig en helt syk opplevelse. Og jeg er litt usikker faktisk, på om jeg orker å følge klipp en gang til.. men jeg kommer vel ikke til å klare å la være Anonymkode: 3da3a...b1b
Anonym bruker Skrevet 9. april 2017 #3 Skrevet 9. april 2017 Vi ser på det nå. Men det er ikke det samme å se maraton som å se klipp for klipp. Når du ser alt samtidig får du ikke fordøyd det som skjer på samme måte. Det går så fort at en ikke klarer å analysere alt som skjer. Men det er mye mere behagelig følelsesmessig å se alt på en gang, enn å ta klipp for klipp😊. Da går en bare å venter og lurer på hva som skal skje og er nervøs. Det er en skikkelig berg-og-dal-bane for følelsene å se klipp for klipp😬😂😂 Anonymkode: bad69...89d
Anonym bruker Skrevet 10. april 2017 #4 Skrevet 10. april 2017 Fulgte maratonet - det var bare deilig. Anonymkode: fc62d...311
februarprins2013 Skrevet 10. april 2017 #5 Skrevet 10. april 2017 hehe, jeg så faktisk hele sesong 3 på torsdagen visste ikke at den kom på tven på lørdagskveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå