Anonym bruker Skrevet 9. april 2017 #1 Skrevet 9. april 2017 Hei jeg har en ting jeg må få garanti på fra Elkjøp altså enten fikse den eller få en ny. Men den kjøpte jeg i en Elkjøp ganske langt unna. Vet noen om jeg må tilbake til samme butikk eller holder det å dra til hvilken som helst Elkjøp? Har de informasjonen min i alle Elkjøp databaser? Anonymkode: cd358...e75
Anonym bruker Skrevet 9. april 2017 #2 Skrevet 9. april 2017 For å ha rett på garanti må du ha kvittering. Og elkjøp er elkjøp, uansett hvor du er. Anonymkode: 2af8d...8df
Anonym bruker Skrevet 9. april 2017 #3 Skrevet 9. april 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: For å ha rett på garanti må du ha kvittering. Og elkjøp er elkjøp, uansett hvor du er. Anonymkode: 2af8d...8df Ok de sa til meg at det ligger på dataen på navn så da slapp jeg kvitering. Anonymkode: cd358...e75
Anonym bruker Skrevet 9. april 2017 #4 Skrevet 9. april 2017 Elkjøp er Elkjøp, både i Stavanger, på Lillehammer, i Trondheim og Tromsø, og en god del andre plasser i Norge. Hvilken du velger, er likegyldig. Anonymkode: dd4b9...7f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå