Gå til innhold

Er dette innafor? ny baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt i ny jobb for noen uker siden. Jeg og samboer har lyst og få ett siste barn, vi skal begynne og prøve til høsten og få ett vår barn😊 men jeg ble sykemeldt tidlig i de andre svangerskapene mine og mest sannsynlig nå også. kommer sjefen til og bli sinna fordi jeg blir gravid så kjapt etter og ha begynt? er 34 år så vil ikke vente så lenge heller. de andre barna er begynt og bli store. 

Anonymkode: 29cd2...876

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt innafor. Arbeidsgiver klarer seg fint.

Anonymkode: d4b0d...c10

Skrevet

Det er noe sjefen vet at kan skje med kvinner på arbeidsplassen, kjør på du 😄 Og hva så om h*n blir sint? 

Anonymkode: a4aaa...3dd

Skrevet

Alle arbeidsgivere som ansetter kvinner i fruktbar alder vet og er forberedt på at sånt skjer.

Anonymkode: 55bd5...ada

Skrevet

okay. da får vi prøve😊 blir spennende

hi

Anonymkode: 29cd2...876

Skrevet

Selvsagt ok. Noen arbeidsgivere er fryktelig uprofesjonelle rundt graviditet, men det er deres problem. 

Min venninne ble gravid ved et uhell rett etter hun startet i ny jobb. Etter hun var tilbake fra permisjon ble en ny spennende stilling ledig. Hun passet perfekt. Søkte og fikk den ikke. I løpet av fire år ble hun forbigått tre ganger på aktuelle stillinger. 

Sjefen hadde bare bestemt seg for at hun var upålitelig og ikke noe å satse på. 

Hun tok saken videre men desverre kom hun ingen vei. 

Anonymkode: c4e64...0bf

Skrevet

Er nok litt uprofft å begynne prøvingen så snart etter jobbbytte. De ferreste sjefer vil sin noe, men både de og andre ansatte vil nok tenke sitt.

Kommer nok litt an på type jobb og utdannelse du har også.

Anonymkode: f5b4a...42f

Skrevet

Men til høsten har du jo vært i jobb i 5-6 mnd, kanskje lengre om du ikke blir sykemeldt med en gang, eller om det ikke "klaffer" med en gang. Tenker at det ikke gjør noe da, hadde vært litt annerledes om du hadde vært i jobb i 1 mnd eller 2.

Og når du blir gravid, kan du jo alltids komme med en bortforklaring om at det var et uhell, og du hadde overhodet ikke tenkt å bli gravid etter så kort tid i ny jobb.

Anonymkode: 6d7d3...922

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...