Anonym bruker Skrevet 9. april 2017 #1 Skrevet 9. april 2017 Er det i så fall et sted du ville reist til igjen? Hvordan er strendene og vannet? Anonymkode: 6b4bb...afe
Anonym bruker Skrevet 9. april 2017 #2 Skrevet 9. april 2017 Har vært 10 min sør for markaska i podgora. Kunne godt dratt dit igjen. Er vel alt 13 år siden da😅 Var mer folksomt i markarska, hyggelig PG rolig liv om kveldene. lett å ta bussen inn til spilt og komme seg rundt. spaser til tucepi og podgora, Finn ei lita vik og ligg der alene Anonymkode: 52a6b...2a3
Sisera Skrevet 9. april 2017 #3 Skrevet 9. april 2017 Vannet er klart og fint. Strendene små og overfylte. Grove steiner, må ha badesko. Mange gode restauranter. Typisk turiststed.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2017 #4 Skrevet 9. april 2017 Takk for svar! Drar hovedsaklig for å bade sole meg og slappe av, så da høres ikke det så verst ut Anonymkode: 6b4bb...afe
Anonym bruker Skrevet 9. april 2017 #5 Skrevet 9. april 2017 Typisk turistplass med en god del restauranter og "sydenbutikker". Steinstrand, og stor fare for å trakke på kråkebolle i sjøen, så anbefales å bruke badesko. Helt ok plass, men finnes så mye annet å velge i, så vet ikke om jeg vil tilbake. Anonymkode: 4f0fe...bb4
Anonym bruker Skrevet 9. april 2017 #6 Skrevet 9. april 2017 Har vært i Brela som ligger i nærheten. Likte oss veldig godt. Klareste og mest turkise vann jeg noen gang har sett. Det er jo steinstrender i Kroatia. Så alle bruker badesko - det selger de overalt. Brela er et rolig turiststed med en noen restauranter langs strandpromenaden. Anonymkode: 0574c...033
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå