Anonym bruker Skrevet 9. april 2017 #1 Skrevet 9. april 2017 Min far og min onkel er eneggede tvillinger, sier alle. De er like, men ikke såå like syns jeg. De har samme gester og bevegelser, men for meg så ulike. Onkel eier ikke mye humor og er sinnatagg. Mer kald og ufølsom. Pappa derimot var helt det motsatt. Derssverre er min far død nå. Uansett spørsmålet mitt er; hva skjer hvis jeg tar en dna test av meg og min onkel? Hvis de var eneggede vil det komme som svar at han er min far? Anonymkode: 416bc...eb5
Anonym bruker Skrevet 9. april 2017 #2 Skrevet 9. april 2017 Det er vel et egg som har delt seg, og befruktet av to spermer? Eller er det et befruktet egg, et embryo som har delt seg? Aner ikke, får Google 😉 Anonymkode: ac55a...558
Anonym bruker Skrevet 9. april 2017 #4 Skrevet 9. april 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det er vel et egg som har delt seg, og befruktet av to spermer? Eller er det et befruktet egg, et embryo som har delt seg? Aner ikke, får Google 😉 Anonymkode: ac55a...558 Det vet jeg ikke. Derfor jegvil ta den dna testen for se om han blir min "far" er han ikke min "far" så kan de jo ikke være eneggede. Men testen vil jo være bortkastet hvis den kommer ut negativ om de er eneggede eller ei. Anonymkode: 416bc...eb5
koro51 Skrevet 9. april 2017 #5 Skrevet 9. april 2017 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Min far og min onkel er eneggede tvillinger, sier alle. De er like, men ikke såå like syns jeg. De har samme gester og bevegelser, men for meg så ulike. Onkel eier ikke mye humor og er sinnatagg. Mer kald og ufølsom. Pappa derimot var helt det motsatt. Derssverre er min far død nå. Uansett spørsmålet mitt er; hva skjer hvis jeg tar en dna test av meg og min onkel? Hvis de var eneggede vil det komme som svar at han er min far? Anonymkode: 416bc...eb5 Eneggede tvillinger har så likt DNA at ja, det vil fremkomme at din onkel er din far. Eneggede tvillinger er fordi egget deler seg i to etter befruktning. Toeggede tvillinger har som andre søsken, ulikt DNA
Anonym bruker Skrevet 9. april 2017 #6 Skrevet 9. april 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er vel et egg som har delt seg, og befruktet av to spermer? Eller er det et befruktet egg, et embryo som har delt seg? Aner ikke, får Google 😉 Anonymkode: ac55a...558 At egget deler seg før befruktning og blir befruktet av 2 sædceller er ikke et alternativ. Det skjer ikke. Toeggede er to egg og to sædceller. Eneggede er et befruktet egg som deler seg i 2 under celledelingen. Det betyr at du vil få svar at din onkel mest sannsynlig er din far hvis de er eneggede. Anonymkode: 66c6d...3c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå