Anonym bruker Skrevet 9. april 2017 #1 Skrevet 9. april 2017 Jeg har vært arbeidsledig en stund. Nå har jeg fått tilbud om et to måneders engasjement hvor jeg vil tjene omtrent det samme som jeg får i ledighetstrygd. Spørsmålet er, hvordan vil det påvirke dagpengene mine når jeg er ferdig med engasjementet? Jeg kommer til å ta det, siden det er mye bedre å ha noe enn ingenting, bare lurer på om det har noe å si for eventuell utbetaling hvis jeg ikke får forlengelse. Noen som vet? Anonymkode: 7ae2c...1a4
Anonym bruker Skrevet 9. april 2017 #2 Skrevet 9. april 2017 Det har ikke noe å si. Om du ikke får jobb videre søker du om gjenopptak av dagpengene og fortsetter på det vedtaket du har nå med samme utbetaling.. Anonymkode: 3de40...8a4
Anonym bruker Skrevet 9. april 2017 #3 Skrevet 9. april 2017 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det har ikke noe å si. Om du ikke får jobb videre søker du om gjenopptak av dagpengene og fortsetter på det vedtaket du har nå med samme utbetaling.. Anonymkode: 3de40...8a4 Takk for tilbakemelding. Dette er en 100% stilling i 2 måneder og slik jeg ser det nå så tror jeg ikke det er sjanse for forlengelse. Gjelder sesongarbeid. Men da må jeg altså søke på nytt om dagpenger senere - eller er det noe mer forenklet prosess? Anonymkode: 7ae2c...1a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå