Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #1 Skrevet 8. april 2017 Jeg har en het "fling" med en nær kollega på jobb. Vi har jobba side om side i over 8 år, og plutselig har vi begynt å begjære hverandre noe så helt vanvittig!!!! Det er en så intens tiltrekning som jeg aldri i mitt liv har opplevd, og jeg får rundt og er konstant opphisset hele dagen! Nok at jeg bare hører stemmen hans eller skrittene i gangen! Vi snakker om det og setter ord på ting hele tiden, og vi går og planlegger for å kunne endelig få h sex. (Vi har klina i smug, men ikke mer enn det). Men der er ingen følelser inne i bildet. Det er ikke snakk om noen forelskelse. "Bare" en kolossal seksuell tiltrekning og begjær. Jeg er gift og har 2 barn, han er singel. Nå vet jeg kritikker kommer til å hagle her, men jeg er ute etter noen som faktisk har vært igjennom dette her, som kan forstå meg og gi litt råd!! Jeg har helt mista fatninga! Anonymkode: db922...b1d
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #2 Skrevet 8. april 2017 Begjær kommer ikke helt av seg selv. Du har dyrket det og tilrettelagt for det. Jo mer dere prater, desto mer puster du på glørne, og desto heitere brenner det. Husk: gresset er ikke grønnere på den andre siden. Gresset er grønnere der du vanner det... For ham er du en erobring - tenk hvilket boost for hans ego om han klarer å sette en snare for ei godt gift dame? Men for mannen din er du den ene knaggen han har hengt hele livet sitt opp på. Anonymkode: fe3e3...2e5
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #3 Skrevet 8. april 2017 Og ja, jeg har vært der. Også med en kollega. Anonymkode: fe3e3...2e5
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #4 Skrevet 8. april 2017 Hun over har rett. Dette vil ikke ende bra! Anonymkode: 3b07a...028
koro51 Skrevet 8. april 2017 #5 Skrevet 8. april 2017 Been there, done that! Han syntes nok at det var veldig opphissende å få min famile ødelagt. Han var aldri interessert etterpå. Hva om du blir gravid (med pillen), mange andre har jo blitt. Hva gjør du da? Du sitter der med alle spørsmålene. Ikke gjør dette mot deg selv.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #6 Skrevet 8. april 2017 12 minutter siden, koro51 skrev: Been there, done that! Han syntes nok at det var veldig opphissende å få min famile ødelagt. Han var aldri interessert etterpå. Hva om du blir gravid (med pillen), mange andre har jo blitt. Hva gjør du da? Du sitter der med alle spørsmålene. Ikke gjør dette mot deg selv. Og hva om han smitter deg med noe? hva forventer du skal skje hvis du har sex med han? det er sikkert ikke så lett å ikke få følelser for han når du først går til sengs med han Anonymkode: 3b07a...028
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #7 Skrevet 8. april 2017 Definer utro. Kline i fylla eller ha sex eller annet forhold til en man har følelser for? Jeg har gjort begge deler. Har klart det kunststykke å kline med 3 kollegaer i fylla... Men det går helt fint, vi har snakket om det å lagt det bak oss. Har og hatt sex med opptil flere i mitt tidligere forhold, men da hadde jeg det absolutt ikke bra der jeg var, selvom jeg vanna aldri så mye . Anonymkode: 9726a...c2b
Anonym bruker Skrevet 10. april 2017 #8 Skrevet 10. april 2017 Jeg har vært lykkelig gift i 10 år, samboer i 17, men jeg har aldri i mitt liv opplevd å være så vanvittig, enormt og intenst tiltrukket av noen!!! Jeg føler jeg kommer til å eksplodere om jeg ikke "får" ham snart!!! Jeg blir snart klin gal!!!!!! Anonymkode: db922...b1d
Anonym bruker Skrevet 10. april 2017 #9 Skrevet 10. april 2017 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har vært lykkelig gift i 10 år, samboer i 17, men jeg har aldri i mitt liv opplevd å være så vanvittig, enormt og intenst tiltrukket av noen!!! Jeg føler jeg kommer til å eksplodere om jeg ikke "får" ham snart!!! Jeg blir snart klin gal!!!!!! Anonymkode: db922...b1d Da får du skjerpe deg, eller bytte jobb!! Null sympati fra meg. Du skriver som om dette er helt ute av din kontroll. Du kan være så tiltrukket og kåt du bare vil- det er likevel et VALG du tar om du velger å gjøre noe med han og samtidig ødelegge livet til din mann og dine barn. Anonymkode: ded0c...6b8
Anonym bruker Skrevet 10. april 2017 #10 Skrevet 10. april 2017 Ja, jeg har vært utro. Det ble oppdaget, og ekteskapet røyk. Har vært alene med barna i fem år nå p.g.a en bitter eksmann som gjør alt for å ta igjen. Det er ikke verdt det! Gå heller fra han først på en ryddig måte! Anonymkode: a69b0...672
Anonym bruker Skrevet 10. april 2017 #11 Skrevet 10. april 2017 Nei, det har jeg ikke. men opplevd at flere ekser var utro mot meg, forferdelig følelse som jeg ikke unner noen, å føle seg så lite verdt og tilside satt, er helt forferdelig, og endte med kroken på døren for min del. gjør mannen din en tjeneste å gå fra han før du gjør noe mer. om du ikke vil gå fra mannen din, så er det ikke verdt det. bytt jobb eller kutt han ut asap. Anonymkode: df369...7c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå