Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #1 Skrevet 8. april 2017 Hei! Lang historie kort: har slitt med angst og depresjon i lengre tid. Blir verre og verre for hver dag som går. Livsgnisten er borte. Mistet gledesfølelse for barnet mitt. Konstant sliten og trøtt. Har begynt å gå til psykolog, men hun anbefaler meg å begynne med medisiner i tillegg til samtaleterapi. Jeg har alltid vært i mot medisiner, men nå har jeg kommet til et punkt hvor jeg gjør hva som helst for å få det bedre. Har en pakke med cipramil liggende hjemme, som legen skrev ut til meg for 2 mnd. Jeg begynte aldri med de. Nå lurer jeg altså på å starte. Hva slags erfaring har du med cipramil? Anonymkode: 74285...e8a
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #2 Skrevet 8. april 2017 Gikk på dem i ca 10 år. Fikk et helt nytt liv. Kuttet dem ut da jeg fikk påvist bipolar 2 og begynte på Lamictal. Anonymkode: 87ca4...59f
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #3 Skrevet 8. april 2017 Jeg har brukt min cipramil siden 2009. Følte jeg fikk livet mitt tilbake slik det var før deperesjonen og angsten. Ikke alle har så god virkning av det som det jeg har. Mange sier også at de føler seg helt avflatet følelsesmessig. Sånn føler ikke jeg det heldigvis. Start på lav dose i samråd med legen din og pass på at du blir fulgt opp. F.eks med en samtale med legen din etter 2 uker på medisinen. Lykke til <3 Anonymkode: c7e87...02a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå