Gå til innhold

Det var den daten med mannen. Han prioriterer andre ting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har slitt med forholdet en stund. Hverdagene har spist oss opp. I kveld skulle vi prioritere oss for første gang på evigheter. Jeg skal levere barna hos besteforeldrene snart.

Han sendte nettopp mld om at han skulle på trening kl 17, og av erfaring vet jeg at han da ikke er hjemme før kl 20-21, om ikke senere. Jeg svarte bare ok, men er så skuffet.

Nå vurderer jeg å ta inn på hotell etter å ha levert ungene, drikke meg full på rødvin og ignorere han hvis han ringer eller sender mld. Innerst inne vet jeg at forholdet er over, egentlig.

Anonymkode: 4e8ed...6d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kunne jo sagt dette til han da, er vel bedre enn og bare unngå prpblemet

Skrevet
6 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

du kunne jo sagt dette til han da, er vel bedre enn og bare unngå prpblemet

De gangene jeg har forsøkt å snakke med han om prioriteringene hans får jeg huden  full, så nei, å snakke med en egoist nytter ikke.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

De gangene jeg har forsøkt å snakke med han om prioriteringene hans får jeg huden  full, så nei, å snakke med en egoist nytter ikke.

da hadde jeg dratt, beklager,men det hadde jeg ikke finnet meg i

Skrevet
Akkurat nå, Blair Waldorf skrev:

da hadde jeg dratt, beklager,men det hadde jeg ikke finnet meg i

Jeg vet. Den siste tiden har jeg tenkt mye på det. Hvordan ting skal ordnes praktisk ved brudd osv.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg vet. Den siste tiden har jeg tenkt mye på det. Hvordan ting skal ordnes praktisk ved brudd osv.

skjønner at det ikke er så enkelt,men er kanskje det beste her

Skrevet

Ta inn på hotell og drikk deg dritings på rødvin. 😊😊

Anonymkode: 94662...0ac

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du prøvd å gjøre det på en ikke-anklagende måte? Prøvd å fokusere på deg selv, at du ønsker mer tid med han, ikke at han er en drittsekk som har fucka prioriteringer? Hva med å hive seg med på trening?

Anonymkode: e7d86...0cf

Skrevet

Siden dere har barnevakt, hadde dere ikke an avtale om hva dere skulle gjøre?

Om han da drar på trening, så drar du og en venninne ut og drikker :) Bare å si at...ups, nei jeg trodde du ble lenge borte som vanlig....Right back..

Anonymkode: 52244...82d

Skrevet

Beklager at jeg spør, men hvordan trening er det som tar så lang tid? Er det helsestudio/egentrening er jeg enig med deg, men om han spiller lagidrett er han vel forpliktet til å møte opp på trening..? 

Har dere skaffet barnevakt ene og alene for å pleie tiden sammen og han visste om formålet med barnevakt, så hadde jeg dratt og kost meg alene, men jeg hadde gitt han beskjed om det på forhånd slik at han ikke kunne skylde på meg for manglende kommunikasjon 

Anonymkode: cc4eb...675

Skrevet

Det blir ikke kjekt for deg å sitte alene på hotellrom å drikke alene altså.... tror heller jeg hadde ringt ei venninne å prater ut med henne. Lage noe god mat og lette hjertet. Få noen råd og kanskje le litt.... prioriter deg selv og dine følelser.. du kan jo sende en mld til mannen"kommer du hjem slik at vi kan finne på noe, eller prioriterer du treningen? Har levert ungene". Han kan ikke gi deg huden full av dette spørsmålet! Dere hadde en avtale! Svarer han at han er hjemme 21...da skriver du at det ikke var avtalen og at du også omprioriterer da. Lykke til. Prøv å være ærlig om følelsene dine for han... selv om han svarer tilbake, så fortjener han å høre hvordan han sårer deg! 

Anonymkode: 9399a...8b6

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har du prøvd å gjøre det på en ikke-anklagende måte? Prøvd å fokusere på deg selv, at du ønsker mer tid med han, ikke at han er en drittsekk som har fucka prioriteringer? Hva med å hive seg med på trening?

Anonymkode: e7d86...0cf

Hvor står det at jeg snakker til han på en anklagende måte ? Det har jeg aldri gjort. Å forstyrre hans agenda, om det gjelder meg selv, eller om ungene blir syke, så får jeg huden full.

Den treningen han holder på med er ingenting for meg.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Om han da drar på trening, så drar du og en venninne ut og drikker :) Bare å si at...ups, nei jeg trodde du ble lenge borte som vanlig....Right back..

Jo vi hadde en avtale, men avtaler med meg er ikke så viktig.

Skrevet

Beklager at jeg spør, men hvordan trening er det som tar så lang tid? Er det helsestudio/egentrening er jeg enig med deg, men om han spiller lagidrett er han vel forpliktet til å møte opp på trening..? 

Har dere skaffet barnevakt ene og alene for å pleie tiden sammen og han visste om formålet med barnevakt, så hadde jeg dratt og kost meg alene, men jeg hadde gitt han beskjed om det på forhånd slik at han ikke kunne skylde på meg for manglende kommunikasjon 

Anonymkode: cc4eb...675

Ingen lagidrett 

Skrevet

Vi hadde avtalt hva vi skulle gjøre

Skrevet

Det blir ikke kjekt for deg å sitte alene på hotellrom å drikke alene altså.... tror heller jeg hadde ringt ei venninne å prater ut med henne. Lage noe god mat og lette hjertet. Få noen råd og kanskje le litt.... prioriter deg selv og dine følelser.. du kan jo sende en mld til mannen"kommer du hjem slik at vi kan finne på noe, eller prioriterer du treningen? Har levert ungene". Han kan ikke gi deg huden full av dette spørsmålet! Dere hadde en avtale! Svarer han at han er hjemme 21...da skriver du at det ikke var avtalen og at du også omprioriterer da. Lykke til. Prøv å være ærlig om følelsene dine for han... selv om han svarer tilbake, så fortjener han å høre hvordan han sårer deg! 

Sendte den mld, fikk til svar at jeg skulle slutte å mase

Skrevet

Den mannen der er ikke interessert i hverken deg eller forholdet, Hi. Når han kommer hjem, fortell ham rolig og saklig at du over påske bestiller en time på familievernkontoret. Han kan bestemme seg i påsken om han ønsker parterapi for å redde familien, eller hvis han ikke er interessert i det, da blir det mekling på dere.

Ikke kast bort livet ditt på en mann som driter i deg og dine følelser, som ikke vil tilbringe tid med deg, som ikke respekterer avtaler med deg og som er frekk med deg!

Og en ting til... jeg bruker ikke rope høyt om forhold på si, men trene fire timer en lørdagskveld når han har avtalt kjærestetid med kona og barna er borte... Det lukter det utroskap av! Og om han ikke er utro så er jeg rimelig sikker på at han nå uteblir helt bevisst fordi han ønsker å provosere deg til å gjøre det slutt - for da kan han i etterkant si "hun gikk fra meg, enda jeg bare gjorde så godt som jeg kunne og ville holde familien samlet". Så tror han at han får masse sympati, for han vil ikke ha på seg at han gikk fra familien sin.

Anonymkode: b813b...e88

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sendte den mld, fikk til svar at jeg skulle slutte å mase

Da svarer du at nok er nok, og at dere får be om møte på FVK slik at dere kan flytte fra hverandre. For en dust - han klarer du deg supert uten!

Anonymkode: 33b38...9d7

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor står det at jeg snakker til han på en anklagende måte ? Det har jeg aldri gjort. Å forstyrre hans agenda, om det gjelder meg selv, eller om ungene blir syke, så får jeg huden full.

Den treningen han holder på med er ingenting for meg.

Hadde dratt for lenge siden. 

Anonymkode: f982c...a65

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Den mannen der er ikke interessert i hverken deg eller forholdet, Hi. Når han kommer hjem, fortell ham rolig og saklig at du over påske bestiller en time på familievernkontoret. Han kan bestemme seg i påsken om han ønsker parterapi for å redde familien, eller hvis han ikke er interessert i det, da blir det mekling på dere.

Ikke kast bort livet ditt på en mann som driter i deg og dine følelser, som ikke vil tilbringe tid med deg, som ikke respekterer avtaler med deg og som er frekk med deg!

Og en ting til... jeg bruker ikke rope høyt om forhold på si, men trene fire timer en lørdagskveld når han har avtalt kjærestetid med kona og barna er borte... Det lukter det utroskap av! Og om han ikke er utro så er jeg rimelig sikker på at han nå uteblir helt bevisst fordi han ønsker å provosere deg til å gjøre det slutt - for da kan han i etterkant si "hun gikk fra meg, enda jeg bare gjorde så godt som jeg kunne og ville holde familien samlet". Så tror han at han får masse sympati, for han vil ikke ha på seg at han gikk fra familien sin.

Han er på trening. Facebook og Instagram er full av bilder av han og de andre,bilder som er tatt under trening. Han er treningsnarkoman, og det er alltid ekstremt under oppkjøring som nå, det er likevel ikke unnskyldning for oppførselen hans.

Uansett, jeg er lei og har fått nok.

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han er på trening. Facebook og Instagram er full av bilder av han og de andre,bilder som er tatt under trening. Han er treningsnarkoman, og det er alltid ekstremt under oppkjøring som nå, det er likevel ikke unnskyldning for oppførselen hans.

Det forstår jeg godt.Prøv å ikke konfronter for mye nå like før påske. Jeg ville ha forsøkt (om du klarer) Å bevare roen nå i påsken. Like etter påske, ringer du og bestiller samtale på familivernkontoret. Dere har to helt ulike liv, dessverre. At han ikke rakk daten med deg ikveld, svir også for meg. Sitter du fortsatt hjemme og han har spolert din kveld? Har han kommet hjem?

Skrevet

❤❤ du fortjener så utrolig mye bedre! 

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Spiller egentlig ingen rolle hva han "ruser" seg på. Han er akkurat som en narkoman eller alkoholiker - lar egen avhengighet gå utover familien og forholdet og ikke minst barna. Når han blir konfrontert med sitt "misbruk" blir han sur og legger helst skylden på andre - i dette tilfellet på deg som bare "maser". Når andre ting kommer i veien for hans avhengighet - sånne ting som daglige plikter eller barns sykdom - så reagerer han med sinne og å fraskrive seg ansvar.

Om han var profesjonell idrettsutøver da du møtte ham, så kan man forsåvidt si at du visste hva du gikk til og at det er begrenset til karrierens varighet. Det betyr ikke at du trenger leve med ham lenger når han er så elendig på å behandle deg og familien bra. Om dette bare er hobbyen hans, da finnes det ingen unnskyldninger for hans oppførsel. Driver han med kroppsbygging? I så fall ville jeg mistenkt mulig doping også pga. oppførselen hans som er helt urimelig.

Uansett - du kan og vil få bedre enn det han tilbyr deg.

Skrevet

Hvordan gikk kvelden da?

Anonymkode: 9ef0c...d06

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan gikk kvelden da?

Anonymkode: 9ef0c...d06

Jeg åpnet en flaske rødvin her hjemme som nesten var tom da han kom hjem litt over kl 21.

Jeg møtte han i gangen, takket for en fantastisk kjærestekveld og gikk og la meg. Han kom etter og lirte av seg den ene unnskyldningen etter den andre. Jeg ba han dra tilbake til treningssenteret, sa God natt og lukket han ute fra soverommet.

I dag ville han gjøre masse, jeg beklaget å sa jeg hadde dagens agenda klar og dro avgårde. Siden har jeg ikke sett han, og det er like greit kjenner jeg. HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...