Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #1 Skrevet 8. april 2017 For noen år siden var jeg samboer i et par år med en mann, han var veldig pen og kjekk, og dessverre en luring. Han levde godt på meg for å si det enkelt. Etter bruddet gikk det opp for meg at han kun "tok meg for pengene". Sikker ble jeg da jeg hadde kontaktet noen ekser av han, både de før meg og de etter meg. Historiene var like. Han flyttet til en annen kant av landet etterhvert, giftet seg og strør om seg med penger, hvertfall på Facebook. For noen mnd siden sendte jeg et postkort til han, hvor jeg formulerte meg som en elskerinne fra hjemstedet hans. Vet han er på besøk hos foreldrene sine noen ganger i året. Nå er han separert, og jeg håper og tror at jeg er årsaken. Eller så har han fortsatt i samme gate, og er utro over en lav sko. Jeg koser meg uansett 😊 Anonymkode: 37f3e...fb3
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #2 Skrevet 8. april 2017 Du er stolt av dette? Greit at han kanskje fortjente det, men hva med kona? Du har kanskje ødelagt livet hennes fordi du er bitter på mannen. For alt du vet kan de ha hatt et ekte og godt forhold før du gikk inn for å ødelegge. Anonymkode: 15cfe...811
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #3 Skrevet 8. april 2017 Lille, lille ubetydelige menneske. Anonymkode: 00780...1f8
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #5 Skrevet 8. april 2017 Gratulerer, Hi - du har blitt din eks. Du har nådd samme lave standarden som han. Anonymkode: 9ea76...ff5
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #6 Skrevet 8. april 2017 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gratulerer, Hi - du har blitt din eks. Du har nådd samme lave standarden som han. Anonymkode: 9ea76...ff5 Supert 😊 Anonymkode: 37f3e...fb3
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #7 Skrevet 8. april 2017 Hvorfor mener du kona fortjente dette? Håper for Guds skyld at de ikke har barn! Anonymkode: 15cfe...811
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #8 Skrevet 8. april 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor mener du kona fortjente dette? Håper for Guds skyld at de ikke har barn! Anonymkode: 15cfe...811 Hun fortjener bedre enn han. Vil tro hun har brukt mye penger på han hun også. Nei de har ikke barn. Anonymkode: 37f3e...fb3
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #9 Skrevet 8. april 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun fortjener bedre enn han. Vil tro hun har brukt mye penger på han hun også. Nei de har ikke barn. Anonymkode: 37f3e...fb3 Men hva om de har det bra sammen? Kanskje han har endret seg siden han faktisk elsker henne? Det vet du ingenting om.. Anonymkode: 15cfe...811
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #12 Skrevet 8. april 2017 Jeg tviler på at han tar ut separasjon pga et postkort. De aller fleste ville vel ha sjekket ut mer enn et kort. Spesielt hvis han er utro fra før. Så antakelig har han nok andre grunner! Anonymkode: 2367f...278
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #13 Skrevet 8. april 2017 Kona ville nok tatt kontakt med deg for å høre mer tror jeg. Hvis postkortet hadde vært grunnen hadde du nok også hørt fra eksen også, så jeg tror ikke det. Uklart om jeg egentlig kjøper denne historien. Det er sånt jeg kunne sett på film. På film pleier mannen også å komme gjennom døra til eksen sin med øks. Du har kanskje noe å glede deg til. Anonymkode: 01ff8...888
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #14 Skrevet 8. april 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Du er stolt av dette? Greit at han kanskje fortjente det, men hva med kona? Du har kanskje ødelagt livet hennes fordi du er bitter på mannen. For alt du vet kan de ha hatt et ekte og godt forhold før du gikk inn for å ødelegge. Anonymkode: 15cfe...811 Kan jo ha gjort henne verdens største tjeneste. Anonymkode: 73d61...7a2
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #15 Skrevet 8. april 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Gratulerer, Hi - du har blitt din eks. Du har nådd samme lave standarden som han. Anonymkode: 9ea76...ff5 Det er jo ikke helt sant, da. Hun har jo ikke svidd av andres penger, eller vært utro. Anonymkode: 73d61...7a2
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #16 Skrevet 8. april 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kona ville nok tatt kontakt med deg for å høre mer tror jeg. Hvis postkortet hadde vært grunnen hadde du nok også hørt fra eksen også, så jeg tror ikke det. Uklart om jeg egentlig kjøper denne historien. Det er sånt jeg kunne sett på film. På film pleier mannen også å komme gjennom døra til eksen sin med øks. Du har kanskje noe å glede deg til. Anonymkode: 01ff8...888 Hihi... En god stund siden jeg sendte kortet, og hvordan skulle han vite at det er meg ? Jeg bor ikke der kortet er sendt fra 😉 Anonymkode: 37f3e...fb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå