Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #1 Skrevet 8. april 2017 Mini og meg var på cafe og sto i kø for å handle. Foran oss i køen sto en dame på 50+ og hun var så ustelt at jeg ble uvel av å stå så nær! Fett og ustelt hår, med kraftig ettervekst, tydelig bart og render under lange og ustelte negler. Hun var ok i klærne og hørtes helt normal ut da hun snakket, men hvem viser seg ute blant folk i en slik tilstand? Hun hadde med seg et yngre barn og virket som sagt alminnelig og blid sammen med han. Var det en av de dib-damene som vasker håret en gang i mnd og er sterk og selvstendig nok til å hverken trenge sminke eller såpe, tro? Anonymkode: 9001f...a3c
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #2 Skrevet 8. april 2017 Høres mer ut som en som sliter litt psykisk. Anonymkode: 2cb3a...e63
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #3 Skrevet 8. april 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Høres mer ut som en som sliter litt psykisk. Anonymkode: 2cb3a...e63 De jeg kjenner som sliter psykisk klarer å opprettholde normal hygiene. Hun er nok bare en ekkel gris! Anonymkode: 20902...545
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #4 Skrevet 8. april 2017 Ah.... så deilig å få spy ut litt negativt om fremmede på et anonymforum. Lurer på hvor barn lærer å mobbe? Anonymkode: 597e4...0f5
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #5 Skrevet 8. april 2017 Jeg kjenner ei dame som har blitt sånn. Hun var en av de peneste fruene du kan tenke deg. Hadde pent språk, kledde seg pent, hadde god etikette, sånn peneste sorten fra peneste strøket. Dessverre ble hun rammet av hjernesvulst (godartet, men måtte skjæres vekk). Fysisk har hun ingen etterskader, hun trener jevnlig med fysio så hun har nok noe, men ikke noe vi ser. Hun er fortsatt pen i tøyet. Men hun sliter med enkelte deler av hygienen, f eks tannpuss osv. Hun har familie som hjelper mye til, men de makter ikke å være der til alt av småstell. Hjemmesykepleien kommer en gang i uken. Hun får nok hjelp til litt småstell da, men vask av negler, hår, tenner er ikke noe man gjør en gang i uken. Det er vondt for henne selv, for hun ser jo hva som skjer, men hun klarer rett og slett ikke å organisere seg. Dette er typiske ettervirkninger etter f eks hjernesvulst, hjerneblødning og hjerneinfarkt. Noen vil ha slite med synlig skader som halting, andre med usynlige skader som evnen til å organisere seg. Det blir jo synlig etter hvert. Det er nok enda flere plager som jeg ikke ser når jeg treffer henne. Anonymkode: 22290...acc
Anonym bruker Skrevet 9. april 2017 #7 Skrevet 9. april 2017 18 timer siden, Anonym bruker skrev:De jeg kjenner som sliter psykisk klarer å opprettholde normal hygiene. Hun er nok bare en ekkel gris! Anonymkode: 20902...545 Jeg kjenner også svært mange som sliter psykisk (fra jobb), og hygiene er noe mange av dem sliter med. Men joda, selvsagt finnes det også mange psykisk syke som ikke makter å stelle seg skikkelig. Anonymkode: 2cb3a...e63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå