Gå til innhold

Han er for fin for meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en lav, litt lubben men har former og er ikke akkurat frøken Norge, har alltid vært sammen med ikke så veldig pene menn.. nå er typen min høy, atletisk , eksotisk og utrolig sexy. Han kunne faktisk vært modell, når vi går ut merker jeg mange jenter stirrer på han og ofte klasker på rumpen hans. Han har kun øynene sine for meg, elsker mine lubne ben og pupper.. jeg klarer ikke å forstå hvordan en sånn mann tenker :P jeg er ikke stygg og får mye bekemerkniner som at jeg er pen og unik.., men eksen hans er sånn modell høy og han sier han føler at det e ikke koselig å klemme henne og hun e lite tiltrekkende for ham.  Har jeg bare scoret jackpoten her eller? 

Anonymkode: 03e66...2b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær stolt og glad. Folk liker forskjellig. Er ikke det bra?

er singel selv og håper en som din. ;) Som liker meg som jeg er. 

Anonymkode: 296ac...cdb

Skrevet

kanskje det er du som mangler selvtillit?

når det er sagt har jeg en venninne som absolutt ikke er noe fruktfat, hun er god som gull, verdens snilleste, mest omsorgsfulle og beste, men hun vant ikke lotteriet hva angår utseendet. Hjn er høy og tjukk, har hår i ansiktet, vorter, slett fett hår og mer til, men vet du hva? Hun har, i manges øyne, verdens kjekkeste mann. Han har faktisk jobbet som modell og tar fremdeles oppdrag. Han er atletisk, svært godt trent og har rett og slett bare utseendet med seg på alle områder. Damene legger seg langflate etter ham, men han har kun øyne for min venninne. Han behandler henne som en dronning og legger ut i det vide og brede til alt og alle om hvor høyt han elsker henne når noen prøver seg på ham.

de er godt på 10. Året, tror jeg, og har tre fantastiske barn:) for noen er det rett og slett ikke utseendet som teller, eller de har en annen smak enn hva alle magasiner forteller oss at vi burde ha. Hurra for kjærligheten!

Anonymkode: 17c61...73a

Skrevet

Skjønner hva du mener!

Jeg er vel akkurat på grensen til lett overvektig (167 cm og 70 kg). Litt store lår, brede hofter, litt dvask mage og hengende armer.

Mannen min er høy, mørk og svært tynn- og godt trent.

Har ved flere anledninger lurt på hvordan han kunne falle for meg- og det slet jeg også med å godta i begynnelsen. Jeg følte han var for fin for meg, damene sto omtrent i ring rundt han hvis vi var ute osv. Jeg vsr forberedt på at han skulle forlate meg til fordel for ei "modell-dame", men jeg merker jo at han elsker meg.

Vi utfyller hverandre svært godt, finner på mye morsomt sammen til tross for barn og fulltidsjobber som krever mye tid på privaten også. Vi har det godt sammen og kommer oss gjennom uenigheter på en god måte.

jeg føler jeg har skutt gullfuglen ;p

Anonymkode: 90d3a...3f9

Skrevet

Du har ingenting å frykte i allefall HI, høres ut som typen din er forelsket og at han syns han har gjort et kupp like mye som du har. Gleder meg på dere begges vegne 👍😃

Skrevet

Andre jenter klasker ofte på rumpa hans???

Min mann er også en hunk, men jeg har aldri noensinne opplevd at fremmede damer klasker på rumpa hans. Hvor bor dere og hva slags miljø vanker dere i???

Anonymkode: 84e04...63c

Skrevet

Haha, vi har vært ute og danset en del... Han drikker ikke og er veldig fornuftig, han elsker å danse men kun med meg og blir lettere irritert når jenter kommer bort og dasker han på rumpen haha.. Han er jo høy mørk og det går ikke å å unngå å se ham :) Men vi ler av det...

Anonymkode: d9de7...69b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...