Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #1 Skrevet 8. april 2017 Møte en hyggelig mann ut og hadde god tone. Vi meldes og han lurte på om vi skulle møtes. Jeg svarte på dette og tipset om dag. Fikk aldri svar på dette. Dette var i midten av mars. Tror dere han er interesser evt ville dere meldt igjen eller bare glemt det? Anonymkode: 3d5da...adc
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #2 Skrevet 8. april 2017 Midten av mars? Glem det! Anonymkode: ef7fd...0c7
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #3 Skrevet 8. april 2017 Burde gjerne det ja. Han ga vel hint om at ikke var interessert allikevel når jeg ikke hørte mer, men det var i tillegge han som nevnte om vi skulle møtes fie kaffe eller tur. Merkelig synes jeg. Hmmm. Anonymkode: 3d5da...adc
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #4 Skrevet 8. april 2017 Kanskje han syntes du virket litt passiv og uinteressert og da tenkte han, han ville høre fra deg? Anonymkode: 5ed1b...e2c
Yellow Brick Road Skrevet 8. april 2017 #5 Skrevet 8. april 2017 Er det så nøye da? Tenk mer på hva du ønsker. Har du lyst til å komme i kontakt med fyren, så send ham en ny melding. "Hei, jeg vet ikke om du fikk meldingen min..." Hva er det verste som kan skje? At han ikke svarer eller at han svarer at han ikke er interessert! Og da vet du jo det.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #6 Skrevet 8. april 2017 Han har funnet noen andre i mellomtiden og satt deg i skyggen. Glem ham. Anonymkode: e08f3...16f
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #7 Skrevet 8. april 2017 Likte han, men føler nå at det gjerne er dumt å sende en ny side han ikke svarte meg. Anonymkode: 3d5da...adc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå