Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #1 Skrevet 7. april 2017 Dette må være det pinligste jeg har skrevet om her... Det lukter spy fra rumpa mi 😪 Hva kan dette være? de siste mnd har jeg slitt med fordøyelsen, og hatt mye magesmerter og diaré. Jeg tror det kan settes i sammenheng med lukten. Har god hygiene, og ikke hatt fordøyelsesproblemer de siste ukene, men noen timer etter vask lukter det helt j*****!! hva kan jeg gjøre?? Anonymkode: f5843...652
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #3 Skrevet 8. april 2017 Imponert over hvor tøyelig du er som lukter på ditt eget anus! Eller stikker du fingeren inn der 😨😨😨 Anonymkode: b61c7...c35
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #4 Skrevet 8. april 2017 På tide å dra frem denne igjen. Anonymkode: 05e7a...369
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #5 Skrevet 8. april 2017 Leste nå den tråden det var linket til og bet meg veldig i at mange gjør feil! Kanskje du hi gjør det samme og det er her problemet ligger? Leste der at mange / nesten alle brukte intimsåpe i rumpa. Intimsåpe skall brukes der pH er sur. Det vil si i tissen. Rumpa skall vaskes med "vanlig" såpe da intimsåpe absolutt ikke gjør samme nytten og i tillegg tilfører en "sur " pH. Anonymkode: eb5ca...8db
Eliseflisa Skrevet 8. april 2017 #7 Skrevet 8. april 2017 Siden du synes avføringen din lukter spy, og du har problemer med fordøyelsen høres det ut som om avføringen ikke er fordøyd? Er du trøtt og uopplagt også?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #8 Skrevet 8. april 2017 Når man er smitta med omgangssyke, lukter avføringa spy. Anonymkode: 96ff9...637
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå