Gå til innhold

Når pynter dere til påske og...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pynter i morgen.

Gule lys, løpere og duker. Påskeliljer, kyllinger, grener med hjemmemalte egg, apelsiner i en skål ol.

Anonymkode: 81d00...45a

Skrevet

En gang i løpet av helga. Har ikke så mye. Noen lys, kyllinger, 2 duker/løpere, 2 gule potter, noen hjemmemalte egg og 2 påskeegg

Anonymkode: 401a6...a5e

Skrevet

Har aldri pyntet til påske da vi alltid har vært på hytta til mamma og pappa, der det er pyntet. Men i år skal vi være hjemme hele påsken. Så jeg har gule små bånd på 4 lysestaker og litt pynt som eldste har laget i bhg. Har også en gul skål jeg fikk av svigermor til påske for noen år siden...har lyst på en høne fra kremmerhuset....

Anonymkode: 4a563...744

Skrevet (endret)

Tenkte å pynte i morgen. 

Har gule duker på kjøkkenbenker og bord. 

Tar inn bjørk og henger masse malte egg på. 

Har også endel som jentene har laget.

kyllinger, gule lys og og 3 påskeegg i malt metall. 

Kjøper noen påskeliljer og gule roser. 

Oooog min store påskehare , i strå med en søt kjole og hatt👏🏻👏🏻

Den skal stå utenfor døra sammen med et fat med stemorsblomt/påskelilje . Fikk av svigermor 👍

Endret av skinnfilla
Skrevet

Har en liten glassfigur som jeg fikk av min mor ifjor påske. Den er fortsatt ikke ryddet bort så det blir årets påskepynt :nigo:

Skrevet

Vi har pyntet litt etterhvert som kyllinger og annen pynt har kommet hjem fra skole og barnehage. 

I løpet av mandag/tirsdag plantes påskeliljer i urner på trappa, og friske blomster og grener med egg i vaser inne og påskepynt kommer frem før onsdag. 4-5 dager med alle barnas egenproduserte pynt holder for meg. 

Anonymkode: c3f93...b8b

Skrevet

skal bort så pynter ikke, kun det gutten har laget i barnehagen

Skrevet

Pynta nettopp. Tok vel 10 min å sette frem påskepynt som ungene har laget, lagt på to duker og to forferdelig stygge (grønne!!) høner som vi fikk av svigermor. De er så stygge at vi har de fremme kun for kuriositeten. 

Skal kjøpe tullipaner og roser, så er vi klar 🐥🐥🐥

Skrevet

Har aldri pyntet veldig til påske, men kjøpte et par ting i fjor og supplert litt i år, så nå har jeg faktisk litt påskepynt og selvfølgelig det ungene lager. Begynte å sette frem litt i går og setter frem resten i dag. Kjøpte gule tulipaner og påskeliljer til trappa i går og får supplere til onsdag.

Anonymkode: 9df14...af1

Skrevet

Tenkte å pynte til påske i dag. Er alltid på hytta i påsken så er ikke vant til å pynte hjemme. Tror ikke engang jeg har noe påskepynt her hjemme?

Anonymkode: a6d4e...f5b

Skrevet
14 timer siden, Tonita skrev:

hva har dere av pynt?

Dukene kom på sist helg. Nå skal jeg vaske huset og finne frem alt av påskepynt ungene har laget siden 1. året i barnehage. Så her kommer påskekyllinger 13-åringen laget for 11 år siden til og med🐣 Ungene elsker det😁

Anonymkode: 7321d...051

Skrevet

Aldri og ingenting. 

Anonymkode: 4b12f...49d

Skrevet

Vi eier ikke påskepynt. Yngstemann har laget en kylling som står fremme da.

Skrevet

Kjøpt gule tulipaner til kjøkken og stue, påskeliljer ute.....så er det noen kyllinger barna har laget siste årene 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...