Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #1 Skrevet 7. april 2017 Mannne blir i dårlig humør og sur når huset ikke er ordentlig og rent. Alt må være strukturert og ligge på sin plass. Ingen rot er godtatt. Jeg har to små. En av dem baby. Jeg tar alt av handling, matlaging, husarbeid, levering, henting, mating, bleieskift, legging....samtidig som stemningen blir dritt om ikke vaskerommet er på stell og huset ryddig. Jeg legger meg 21 som regel for å overleve. Er så trett og sliten at jeg har kastet opp noen kvelder. Er det normalt? Anonymkode: 747a6...48c
Mamma til 2 søte Skrevet 7. april 2017 #2 Skrevet 7. april 2017 Hadde nok reagert likt om jeg hadde en slik mann. Hvorfor lar du deg bli behandlet sånn? Du har da ikke noe ansvar for at han skal være blid til enhver tid! Blir så forbanna av å lese slike innlegg! Ta tak selv og tenk på ungene. Skal de vokse opp med en pappa som ikke gjør en drit i huset?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #3 Skrevet 7. april 2017 Ja, det er helt normalt å bli både kvalm og svimmel når man er sliten og trøtt. Jeg trodde jeg hadde vært fyllesjuk tidligere. Så fikk jeg barn med kolikk som ikke sov på tre måneder. Føltes som om jeg var konstant fyllesyk jo! i en hushold må oppgavene deles. Det er selvfølgelig ikke sånn at du skal gjøre alt i det daglige. Fortell mannen at du ikkenorker alt og bli enig om hvilke oppgaver som skal prioriteres og hvilke oppgaver han skal ta ansvar for. Anonymkode: bae15...b73
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #4 Skrevet 7. april 2017 Jeg ville også blitt kvalm hvis den som liksom skulle elske meg utnyttet meg som en tjener og at han bodde på hotell hos meg. Du har innsett det selv, HI - du vet at du allerede i praksis er alenemamma (med to små og et voksent barn). Det vises i måten du skriver "Jeg har to små. En av dem baby." Det er IKKE normalt at en mann lar kona gjøre ALT og selv ikke gjør noen ting - selv når han ser at kona er så sliten at hun kaster opp av utmattelse. Det er IKKE normalt, Hi! Du bor sammen med en mann som driver med psykisk vold, manipulasjon og han utnytter deg rått slik han kontrollerer deg. Du trenger hjelp for å komme deg unna ham. Kontakt et krisesenter og kom deg unna drittsekken! Anonymkode: 5bc46...031
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå