Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #1 Skrevet 7. april 2017 Murrende svak, så eskalerer den og blir enda verre. Sitter fremme i pannen over øynene på en måte. Murrer opp og ned i styrker. Drikker vann, får godt m frisk luft og trener. Men nå orker jeg ikke mer snart. Sliter med jernmangel, d er d eneste. Har også hatt mye luft i magen disse dagene... råd?? Anonymkode: c7ec3...b09
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #2 Skrevet 7. april 2017 Paracet og ibux i kombinasjon før du legger deg (om du tåler det såklart). Hodepine er grusomt. Spesielt når den sitter i så lenge. Er du stiv nakken? Anonymkode: 91059...62d
mariabee Skrevet 7. april 2017 #3 Skrevet 7. april 2017 Har tatt Ibux 400 og paracet flere ganger men den gir seg liksom ikke. Murringen blir bare svakere men forsvinner ikke.. den kom samtidig med denne voldsomme luften i magen. Fiser og fiser.. og d lukter sånn 🙈🙈🙈
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #4 Skrevet 7. april 2017 Jeg får ekstrem hodepine hvis jeg er forstoppet. Anonymkode: 463da...835
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå