Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #1 Skrevet 7. april 2017 Hva har man krav på av hjelp til bolig når man er på AAP og ikke har mer enn 15000kr utbetalt i mnd.? Har ett barn under 18 år. Tenker jeg vil sitte igjen med ca 3-700000 kr når huset er solgt. Er gift men har prøvd i årevis å få det til å fungere men nå har det gått så langt at jeg avskyr hele mannen. Kjenner jeg gruver meg noe sinnsykt til å måtte være sammen med han så og si 24/7 i 6 dager nå i påsken. Finnes ikke fnugg av følelser igjen, ikke klart å ha sex med han på 4 år. Og nei, terapi er fullstendig utelukket. Jeg er fullstendig ferdig med han. Anonymkode: e7a55...2bd
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #2 Skrevet 7. april 2017 Snakk med Nav ang dine rettigheter. Jeg vil tro du kan ha rett på bostøtte, og hvis du skal ha barnet mer enn 50% får du dobbel barnetrygd og bidrag fra mannen. Kanskje du har rett på overgangsstønad også. Uansett må dere på mekling på Fvk før du får noenting. Anonymkode: fb8fb...6a1
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #3 Skrevet 7. april 2017 Om barnet skal bo mest hos deg vil du få ganske mye støtte... Du vil få en betydelig skattelette, så utbetalingen hver måned blir høyere (særfradrag for enslig forsørger) Du vil få gradert overgangsstønad Du kan søke bostøtte Du får bidrag fra far Anonymkode: 1ac6b...c61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå