Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #1 Skrevet 7. april 2017 Jeg har lagt ut flere ting under "gis bort" på finn. Fine ting hvor jeg har fått en del henvendelser. Men over halvparten av de som sier de skal komme, kommer jo ikke?! Enda de selv har valgt tidspunkt! Kjenner jeg blir utrolig irritert!! Anonymkode: 66e99...5ed
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #2 Skrevet 7. april 2017 Hehe..dette innlegget kunne jeg skrevet forrige uke. Jeg fikk masse meldinger...også falt brorparten vekk når jeg prøvde å avtale tid. Det mest irriterende er folk som ikke finner frem og snakker med meg i flere minutter mens de går. Google maps for f. Eller vent..det mest irriterende var en mann som hentet noe som avtalt. Hadde tingene i trappeoppgangen. Også kom han tilbake og stjal noe annet som også skulle gis vekk. Gr.. Oppdaget ikke det før personen som skulle hente tingene kom. Anonymkode: 82f3c...d09
Snøfnugget Skrevet 7. april 2017 #3 Skrevet 7. april 2017 Dette kunne jeg også skrevet i dag. Hadde avtale med to stk i dag om ting jeg skulle gi bort. Ikke gitt lyd fra seg og ikke dukket opp til tidspunktet de selv bestemte. Det er så ufattelig irriterende. Skjer gang på gang her etter vi har gjort avtale. Så uhøflig å ikke gi beskjed heller, men er dessverre blitt slik at jeg heller blir positivt overrasket hvis folk dukker opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå