Gå til innhold

Det store spørsmålet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten jente i magen, nesten alt som er på plass er der. Men vi mangler nesten det viktigste og det er navnet til jenta vår.

vi har tenkt litt på, Nicoline - Alexandra - Melissa. Men vil gjerne ha dobbelt navn! Å noe som passer perfekt med storesøster sitt navn - Caroline 😁 

har dere noen forslag? Hadde blitt veldig glad 😁 

Anonymkode: 4b2e2...ea4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alexandra var det eneste jeg syns gikk an der.

Anonymkode: 4ba4d...577

Skrevet

Alexandra er fint! Alene. Hva er greia med dobbeltnavn? 

Anonymkode: 3c012...789

Skrevet

Unngå Melissa! Klissete og white trash navn!

Anonymkode: 2fb18...75c

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Unngå Melissa! Klissete og white trash navn!

Anonymkode: 2fb18...75c

Klissete ?

Anonymkode: 4b2e2...ea4

Skrevet

Jeg kjenner to nydelige jenter som heter Nicoline, en er voksen og en er 2 år. Synes alle tre alternativene dine er "store" navn, og ville ikke kombinert dem med noe annet. 

Skrevet

Absolutt Nicoline. Nydelig navn som står best alene. 

Skrevet

Nicoline og Caroline? Blir ikke det litt komisk? 

Anonymkode: 4ba4d...577

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Alexandra er fint! Alene. Hva er greia med dobbeltnavn? 

Anonymkode: 3c012...789

Hva er greia med enkeltnavn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...