Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #1 Skrevet 7. april 2017 Har en liten jente i magen, nesten alt som er på plass er der. Men vi mangler nesten det viktigste og det er navnet til jenta vår. vi har tenkt litt på, Nicoline - Alexandra - Melissa. Men vil gjerne ha dobbelt navn! Å noe som passer perfekt med storesøster sitt navn - Caroline 😁 har dere noen forslag? Hadde blitt veldig glad 😁 Anonymkode: 4b2e2...ea4
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #2 Skrevet 7. april 2017 Alexandra var det eneste jeg syns gikk an der. Anonymkode: 4ba4d...577
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #3 Skrevet 7. april 2017 Alexandra er fint! Alene. Hva er greia med dobbeltnavn? Anonymkode: 3c012...789
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #4 Skrevet 7. april 2017 Unngå Melissa! Klissete og white trash navn! Anonymkode: 2fb18...75c
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #5 Skrevet 7. april 2017 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Unngå Melissa! Klissete og white trash navn! Anonymkode: 2fb18...75c Klissete ? Anonymkode: 4b2e2...ea4
Iiiiik Skrevet 7. april 2017 #6 Skrevet 7. april 2017 Jeg kjenner to nydelige jenter som heter Nicoline, en er voksen og en er 2 år. Synes alle tre alternativene dine er "store" navn, og ville ikke kombinert dem med noe annet.
*Miss Marple* Skrevet 7. april 2017 #8 Skrevet 7. april 2017 Absolutt Nicoline. Nydelig navn som står best alene.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #9 Skrevet 7. april 2017 Nicoline og Caroline? Blir ikke det litt komisk? Anonymkode: 4ba4d...577
Lagertha Skrevet 7. april 2017 #10 Skrevet 7. april 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Alexandra er fint! Alene. Hva er greia med dobbeltnavn? Anonymkode: 3c012...789 Hva er greia med enkeltnavn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå