Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #1 Skrevet 7. april 2017 Har en liten jente i magen, nesten alt som er på plass er der. Men vi mangler nesten det viktigste og det er navnet til jenta vår. vi har tenkt litt på, Nicoline - Alexandra - Melissa. Men vil gjerne ha dobbelt navn! Å noe som passer perfekt med storesøster sitt navn - Caroline 😁 har dere noen forslag? Hadde blitt veldig glad 😁 Anonymkode: e2bbb...d64
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #2 Skrevet 7. april 2017 Ville ikke endt begge med -line. Det kan fort bli veldig tungt, selv om Nicoline er et kjempefint navn. Ville gått for Alexandra eller Melissa. Fine navn begge to. Gratulerer med tulla. Anonymkode: b4c48...f6c
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #3 Skrevet 7. april 2017 Ikke lik ending. I min store søskenflokk har alle vi jenter navn som slutter på -ina. Og vi er mange jenter! Det blir for likt, mamma sier aldri riktig navn til oss :-P Anonymkode: 536d8...bcb
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #4 Skrevet 7. april 2017 Nicoline og Caroline blir for likt synes jeg. Hva med Vanessa Natalie Elvira Wilhelmina Leonora Clara Anonymkode: 7c25d...2f0
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #5 Skrevet 7. april 2017 Kimberly , Pernille, Leonora Anonymkode: 96ce5...ea1
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #6 Skrevet 7. april 2017 Nikoline er kjempefint, men jeg synes og at det blir for likt Caroline. Ville valgt Alexandra, fint navn, og ikke så veldig vanlig tror jeg Anonymkode: 5ad83...d32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå