Gå til innhold

Det store spørsmålet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten jente i magen, nesten alt som er på plass er der. Men vi mangler nesten det viktigste og det er navnet til jenta vår.

vi har tenkt litt på, Nicoline - Alexandra - Melissa. Men vil gjerne ha dobbelt navn! Å noe som passer perfekt med storesøster sitt navn - Caroline 😁 

har dere noen forslag? Hadde blitt veldig glad 😁 

Anonymkode: e2bbb...d64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke endt begge med -line. Det kan fort bli veldig tungt, selv om Nicoline er et kjempefint navn. Ville gått for Alexandra eller Melissa. Fine navn begge to. Gratulerer med tulla. :)

Anonymkode: b4c48...f6c

Skrevet

Ikke lik ending. I min store søskenflokk har alle vi jenter navn som slutter på -ina. Og vi er mange jenter! Det blir for likt, mamma sier aldri riktig navn til oss :-P 

Anonymkode: 536d8...bcb

Skrevet

Nicoline og Caroline blir for likt synes jeg. Hva med

Vanessa

Natalie

Elvira

Wilhelmina

Leonora

Clara

Anonymkode: 7c25d...2f0

Skrevet

Kimberly , Pernille, Leonora

Anonymkode: 96ce5...ea1

Skrevet

Nikoline er kjempefint, men jeg synes og at det blir for likt Caroline. Ville valgt Alexandra, fint navn, og ikke så veldig vanlig tror jeg

Anonymkode: 5ad83...d32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...