Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #2 Skrevet 7. april 2017 Sleng deg heller på en av de andre trådene som er startet om det Anonymkode: b7be8...37a
Evablaum Skrevet 7. april 2017 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2017 Hahaha Leser ikke tråder alltid, før jeg slenger ut en. Håper på en heftig sesong
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #4 Skrevet 7. april 2017 2 minutter siden, Evablaum skrev: Hahaha Leser ikke tråder alltid, før jeg slenger ut en. Håper på en heftig sesong Sana er jo rimelig heftig, så tviler ikke på at det blir bra! Anonymkode: b7be8...37a
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #5 Skrevet 7. april 2017 Jeg tenker egentlig og yes. Yes fordi da trenger jeg ikke å bli så opphengt og følge med på alt. Yes for en skamfri vår for meg Anonymkode: 46147...6e6
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #6 Skrevet 7. april 2017 Jeg trodde at det ikke kom til å bli klipp og minutt for minutt for meg hvis det ikke ble Even.. Men når jeg så traileren.. herregud, jeg ble sugd rett inn. jeg tror det blir en sesong som virkelig kommer til å røske i hjerte og sjel og vise oss alle fordommer vi sitter med.. Og jeg er sikker på at Even får en veldig viktig rolle i sesong 4. Anonymkode: e993b...6da
Evablaum Skrevet 7. april 2017 Forfatter #7 Skrevet 7. april 2017 Har veldig troen på denne sesongen ja! Sykt bra trailer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå