Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #1 Skrevet 7. april 2017 1: jobbe redusert nå som tvillingene er små (2år). De får korte dager i bhg , jeg mer energi men vi må bruke pengene med omtanke. Bo her vi bor. Fint her men vi ønsker å flytte ut av tomannsboligen og inn i enebolig. 2. Jobbe mer, få mer penger, trolig bli mer sliten pga en jobb som suger ut energien men som jeg trives i. Kjøpe drømmehuset men jobbe 100% å dermed se barna noe mindre. Anonymkode: 4de0f...df7
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #3 Skrevet 7. april 2017 Hadde valgt nummer 2 og på en måte har det Anonymkode: 0629f...929
Love my kidz Skrevet 7. april 2017 #4 Skrevet 7. april 2017 Nr 1 såklart. En rolig småbarnstid er jo gull verdt, mye mer verdt enn et hus. Kos dere mens dere kan, ungene blir fort store, og så kjøper dere hus.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #6 Skrevet 7. april 2017 Nr 1, uten tvil!! Anonymkode: 4cb4b...973
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #8 Skrevet 7. april 2017 Hadde valgt nummer 1. Den tiden får du aldri igjen. Dessuten er det en investering i barnas psykiske helse, både nå og i fremtiden. Jeg jobber i barnehage og har full forståelse for at barn har lange dager i barnehagen når foreldrene har full jobb, men jeg ser hvor slitne de blir, hvor lite tid de får med foreldrene, hvor mye de hadde hatt godt av kortere dager og en fridag innimellom. Jeg selv jobber 100% og bor i det billigste huset jeg kan, men har en syk mann som gjør at jeg er avhengig av å jobbe fullt. Jeg ser å at mine barn virkelig hadde hatt godt av kortere dager i barnehagen, at de er grinete fordi de er så slitne, at jeg er mer sliten og dermed ikke gir like mye av meg selv og kan ha litt kortere lunte selv. Hadde jeg hatt muligheten hadde jeg garantert jobbet redusert, gjerne kortere dager Anonymkode: 3abf8...e19
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #9 Skrevet 7. april 2017 Jeg hadde valgt nr 1 mest fordi jeg har valgt det. Jeg jobber 50% og barna har fri en dag i uken, i tillegg til at jeg jobber kun 5 t dager ellers. Så de har kortere dager nå enn før og de er mindre slitne 😊😊 Anonymkode: 4c554...e8e
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #10 Skrevet 7. april 2017 La meg gjette...du vil nr 1 og mannen din nr 2? Jeg har også en 2-åring...han ville bodd på 1-roms hvis det innebar mer tid med oss. Som alle barn.. Anonymkode: e9892...395
Tresko81 Skrevet 7. april 2017 #13 Skrevet 7. april 2017 Jeg hadde valgt nr 1. Hus kan man kjøpe senere, tiden med barna får man aldri tilbake
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #15 Skrevet 7. april 2017 Nr 1. Huset er der på sikt,men barna vokser fortere enn du aner. Pluss at jo mer sliten du blir sv den tra le hverdagen med 100% jobb,jo mer går det utover familien din. Tenker på mannen din også oppe i dette. Anonymkode: dab53...a84
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #16 Skrevet 7. april 2017 Nr 1. Har selv tvillinger og vet hvor utmattende det kan være. Anonymkode: ce133...159
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #17 Skrevet 7. april 2017 Definitivt nummer 1. Så glad for at jeg jobbet redusert når barna var små, og heller levde litt forsiktig økonomisk. Nå jobber jeg fullt, men barna er store og selvstendige. Anonymkode: 4ef9f...9d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå