Lolitalolita Skrevet 7. april 2017 #1 Skrevet 7. april 2017 Æsj, ass! Nå blir mannen min 30år og jeg har lyst til å kjøpe noe til han. Vi har ikke hatt for vane å kjøpe gaver til hverandre, vi kjøper det vi trenger og har lyst på når vi ønsker det, eller vi kjøper 'gaver' til huset som vi trenger/må ha. Men, så blir han altså 30år og jeg har lyst til å gi han en oppmerksomhet. Han er tross alt en veldig alright mann, og har styrt skuta her forholdsvis greit i mitt sykefravær 😎 Men, hva i alle dager kjøper jeg til en mann som har det aller meste han trenger og ønsker. Han er ingen smykkemann, han har ingen hobbyer annet enn motorsykkelen - som han knapt har tid til å kjøre med. Han er tømrer og liker å ha utstyret i orden - noe som betyr at jeg ikke kan/ikke vet hva han evt trenger. Så, har dere noen gode ideer - hvis han skal få gaven på dagen må den passe i kofferten siden vi er på ferie når han har bursdag. Forslag, noen?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #2 Skrevet 7. april 2017 Min mann får fallskjermhopp i 30 årsgave. Han har det han trenger og er ikke en smykke mann, så en opplevelse blir det. Anonymkode: c5cc7...320
Lolitalolita Skrevet 7. april 2017 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2017 Fallskjermhopping - da tror han at jeg vil ta livet av han, livredd høyder 🙈 Men opplevelse er en god ide! Får tenke ut noe han kan like. Jeg vurderte en helgetur sammen, men vi har akkurat vært og det passer så dårlig frem mot termin.. men noe må det jo finnes der ute 😊
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #4 Skrevet 7. april 2017 Er mye en kan velge i blant opplevelser som ikke går på ut på å være høyt oppe i lufta :-) Anonymkode: c5cc7...320
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #5 Skrevet 7. april 2017 Send han avgårde på guttetur før termin Anonymkode: cbdfb...a20
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #6 Skrevet 7. april 2017 Min fikk tatovering til sin 30-års dag😊Halvsleeve😊Men så har han flere fra før og jeg visste han kom til å bli glad for det😁 Anonymkode: 63758...80b
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #7 Skrevet 7. april 2017 Oppfriskningskurs - banekjøring for MC. Finnes andresteder enn i Oslo gjennom NAF MC. http://www.nafmcoslo.no/index.php/kurs/oppfriskningskurs Anonymkode: 947b9...ac3
Lolitalolita Skrevet 7. april 2017 Forfatter #8 Skrevet 7. april 2017 56 minutter siden, Anonym bruker skrev: Oppfriskningskurs - banekjøring for MC. Finnes andresteder enn i Oslo gjennom NAF MC. http://www.nafmcoslo.no/index.php/kurs/oppfriskningskurs Anonymkode: 947b9...ac3 Det er faktisk en veldig god ide! Han pleier å være på det her, men de siste åra har det vært så dårlig vær - sprutregn. Det skal jeg melde han på 👍👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå