Steget Skrevet 7. april 2017 #1 Skrevet 7. april 2017 Vi skal kjøpe en telefon slik at 7-åringen kan få tak i oss når hun er alene hjemme. Hva slags telefon bør vi kjøpe? Blir jo kun til ringing og meldinger, så trenger ikke å være noe dyr telefon. Jeg har Samsung, så tenkte kanskje å kjøpe samme merke.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #2 Skrevet 7. april 2017 Her har vi en Huawei, ble anbefalt den flere steder og er veldig fornøyd. En rimelig en, kostet vel 1000 kr. Anonymkode: ceea5...be8
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #3 Skrevet 7. april 2017 Hva slags telefon? Hva med en hustelefon? Hvis dere har sånn telefonkontakt i veggen. Hvis ikke så er mobiltelefon det eneste alternativet. Anonymkode: 28a00...d3e
Steget Skrevet 7. april 2017 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2017 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva slags telefon? Hva med en hustelefon? Hvis dere har sånn telefonkontakt i veggen. Hvis ikke så er mobiltelefon det eneste alternativet. Anonymkode: 28a00...d3e Det er en mobil vi skal kjøpe. Skal sjekke ut huawei.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #5 Skrevet 7. april 2017 1 minutt siden, Steget skrev: Det er en mobil vi skal kjøpe. Skal sjekke ut huawei. Så bra at jeg kunne hjelpe dere med hvilken slags telefon dere skulle kjøpe. Nå gjenstår det å finne ut av hvilket merke som er lurt. Huawei er mobiler i glass. Mist den i bakken og... iPhone, derimot, er ekte mobiler som tåler alt. Anonymkode: 28a00...d3e
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #6 Skrevet 7. april 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Så bra at jeg kunne hjelpe dere med hvilken slags telefon dere skulle kjøpe. Nå gjenstår det å finne ut av hvilket merke som er lurt. Huawei er mobiler i glass. Mist den i bakken og... iPhone, derimot, er ekte mobiler som tåler alt. Anonymkode: 28a00...d3e Mener du at det heter "hvilken slags telefon"? Det gjør det ikke. "Hva slags telefon" er helt ok. Evt "hvilken telefon". Men ikke hvilken slags - det er feil. Det er vel også slik at det er iphone som er i glass og ikke tåler så mye, mens billige telefoner er i plast og tåler mere, men har eldre teknologi og er tregere å bruke. Men til å ringe med er de helt fine, og det er vel også det hi skal bruke den til. Anonymkode: e8538...0b0
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #7 Skrevet 7. april 2017 Mannen og en unge har Huawei. De er fornøyde, men du må ha ett skikkelig deksel til den. Cover deksel, de er nemlig lett å knuse om du ikke har. Skal det kun ringes og sendes mld med er den helt grei. Jeg får helt hetta om jeg måbruke mannens, for meg er den helt gresk. Han har det på samme måte når han fikler med min iphone. Så det er veldig hva du er vant til. Anonymkode: 55c71...1c4
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #8 Skrevet 7. april 2017 Jeg har en LG til ca 700 kr. Funker kjempebra til alt basic. Anonymkode: 4caf5...689
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #9 Skrevet 7. april 2017 https://www.doro.no/mobiltelefoner/enkle-telefoner.html Anonymkode: 21dca...49d
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #10 Skrevet 7. april 2017 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Så bra at jeg kunne hjelpe dere med hvilken slags telefon dere skulle kjøpe. Nå gjenstår det å finne ut av hvilket merke som er lurt. Huawei er mobiler i glass. Mist den i bakken og... iPhone, derimot, er ekte mobiler som tåler alt. Anonymkode: 28a00...d3e 😳 Anonymkode: fc2b6...cd6
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #11 Skrevet 7. april 2017 Iphoner tåler lite, men med deksel er det OK. Skal kjøpe en iPhone eller Samsung til min 7-åring. Han har ikke nettbrett, så kjøper en mobil han kan spille litt på også. Anonymkode: fc2b6...cd6
Kira Skrevet 7. april 2017 #12 Skrevet 7. april 2017 Dere har ikke en gammel mobil liggende da? Ungen her har arvet mannen sin gamle Samsung med ekstremt dårlig batteri. Vi kjøpte kontantkort til den, og lar den ligge på laderen slik at den fungerer som en hustelefon når vi har behov for det.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #13 Skrevet 7. april 2017 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Så bra at jeg kunne hjelpe dere med hvilken slags telefon dere skulle kjøpe. Nå gjenstår det å finne ut av hvilket merke som er lurt. Huawei er mobiler i glass. Mist den i bakken og... iPhone, derimot, er ekte mobiler som tåler alt. Anonymkode: 28a00...d3e Hva skjedde med dette svaret? 😂 Anonymkode: 91d75...ec3
Anonym bruker Skrevet 7. april 2017 #14 Skrevet 7. april 2017 Til den typen bruk trenger dere ikke noen smarttelefon og dere trenger minimalt med batterikapasitet. Hvis den er koblet til laderen vet dere hvor den er. Dere kjenner sikkert noen som har en gammel telefon liggende. Anonymkode: c90f8...cd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå